FORSKA I UNIVERSUM

Fråga mig om universum har ett slut och se hur jag reagerar. Blicken kommer att bli tom och frånvarande samtidigt som munnen öppnas på vid gavel.  

Det kallas att "forska i universum". 

Det finns INGET som får min tankeförmåga att krascha lika effektivt som just den frågan. DÄR hjälper inget Ctrl+Alt+Del.  

Jag menar - universum MÅSTE ju ha ett slut men om det nu HAR ett slut - vad finns då bakom? Och VAD finns bakom det som finns bakom universum?  


Kolla - jag KAN vara kortfattad!

:)


Kommentarer
Postat av: christel Blennerup

Hillo. Finns inget slut på universum.I know :-)
vänj dig vid tanken att vi människor har svårt för att tro att något är oändligt..svaret är: vi människor är jäkligt SMÅ
;-) /kramis christel

2007-04-14 @ 21:02:36
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Kanf keato

En fråga som gör att man kan bli riktigt knäpp.

Fast vad har det för betydelse, jag orkar inte gå mer ett par mil om dagen i alla fall :-)

2007-04-14 @ 22:12:37
URL: http://keato.blogg.se/
Postat av: Nette

Christel - jag tror du har en del du inte berättat för mig? :) HUR vet du det?

Kanf keato - jag kan inte skriva svar till dig för just nu skrattar jag för mycket :D

2007-04-14 @ 22:21:31
Postat av: Lauritssilja

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2010-04-09 @ 07:32:25
URL: http://lauritssilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0