UTMANAD AV ANNELIE

JAHA!

 

Fortfarande samma problem med toan - FÖRMODLIGEN är det avloppsbrunnarna som fyllts upp med ytvatten på grund av allt regn - de borde alltså tömmas MEN tydligen har ALLA samma problem just nu - det finns ingen som har möjlighet att tömma - de har fullt upp!

 


Jag är fortfarande VÄLDIGT grinig! 

DÄRFÖR 

Skriver jag inget eget idag - då skulle hela inlägget bestå av spydd galla - jag antar istället utmaningen jag fått av Annelie! Gör den gärna du också! :) 


HAR DU NÅGONSIN?


Konfirmerat dig?
Japp, det har jag - det finns till och med fotobevis! 

Haft en vän du enbart umgås med pga omständigheterna som inte har med vänskap eller kärlek att göra?

Ja, det har jag faktiskt men i det sammanhanget skulle jag inte kalla personen för en vän utan mer en slags bekant.


Varit full i Sölvesborg?
Var är det? OM jag varit full där har jag varit SÅ full att jag inte ens vetat var jag varit! 


Varit hög i Pajala?

Aldrig varit hög överhuvudtaget - DUKTIGA jag! :)

 

Sagt något korkat i Göteborg?

Högst antagligen har jag det - vräker ju alltid ur mig korkade saker - konstigt om jag kunnat vara tyst i Göteborg av alla ställen!

Sagt till din mamma att du hatar henne?
Säkert - hade en jobbig pubertet - jobbig för mamma iallafall ;) 

Bett till Gud?
Jodå, många gånger!

Dansat i köket helt ensam?
Naturligtvis OCH i vardagsrummet OCH i sovrummet OCH i duschen! 


Velat ligga med en skallig man?

Hrmmm...ja :)

 

Lurat någon på pengar?

Näpp!!!! 

Stulit från ett barn?
Äter de inte upp sitt godis så finns risken att det förvinner MEN då köper jag nytt! 

Slagit en vän?
Nej 

Tyckt att du själv varit jobbig!
Hahaha - JAJAMENSAN! 

Spelat in ett avsnitt i Antikrundan?
NÅ NEJ - ser ju inte ens programmet mer MEN intressant är det ju - jag menar - att en liten struntsak kan vara värd hur mycket som helst!!! 

Tyckt att Martin Timell är en riktigt käck prick trots allt?
Har aldrig tänkt på saken men det är han väl? :) 

Vaknat i en främmande lägenhet bredvid en främmande person?
Nej (har tydligen gått miste om mycket i mina dagar)! 

Varit i en bingohall?
Japp men jag vågade inte skrika BINGO! 

Hävdat att man ska vara sig själv?

Alltid!


Köpt en skiva med death metal?
Hehe...NEJ! 

Ljugit om din nationalitet?
Nej, istället är jag tyst när folk antar att jag har en annan nationalitet. 

Haft färgade linser så att ena ögat är i en färg och det andra i en annan?

Nä men DET skulle vara KUL!


Gråtit i slutet av Titanic?
NATURLIGTVIS - varenda eviga gång! Pirrfia för fulla muggar (i smyg)! 

Bakat in droger i ett bakverk?
KAN man det? 

Hånglat till Oasis?
VAD är hångla? Minns inte mer! 


Önskat att du vore någon annan än du är?

Tror inte det?

 

Nypt en tjej i baken på krogen?

Inte vad jag minns?

 

Varit på en hårdrocksbar?

Nä...

Köpt en skiva med Scooter?
Näpp men däremot har jag laddat ner allt som haft med Scooter att göra...eller....sånt kanske man inte bör erkänna? 

Fått höra att du liknar en kändis?
Jodå ? Halvan - gissa hur stolt jag är över DET! 

Fått höra att du liknar någon ful?

Säkert men valt att glömma det!

 

Sovit i en Hästen-säng?

Nej, i såna blir det väl inget sovet? Är det inte i dem man lagar barn hela tiden? Farlig säng! 

Städat och tyckt att det var kul?
För det mesta! 

Ätit en ostbåge och tänkt att de luktar fotsvett?
UÄK - nu tänker jag inte äta såna mer!  

Förolämpat någon så grovt att de börjat gråta?
Det hoppas jag verkligen inte - OM jag gjort det och glömt bort det ber fruktansvärt mycket om ursäkt! :( 

Blivit beskylld att ljuga när du sagt sanningen?
Det har hänt eftersom jag alltid säger sanningen även när folk tror att jag skämtar! 

Lagat potatismos på en dejt?
Nej - däremot försökte jag mig på lasagne när jag träffade ungarnas pappa - det blev katastrof - konstigt att han ville ha mig ÄNDÅ! :) 

Bakat egna semlor?
Javisst och de blir JÄTTEGODA! 

Luktat svett och tyckt att det var charmigt?

Nej men...en nysvettig karl är väldigt charmigt? ;)


Blivit så äcklad av en annan person att du kräkts?
Näpp (peppar peppar) 


Rakat av dig allt håret på huvudet?

Nej men jag har tänkt det många gånger! 

Rakat bort ögonbrynen?
Haft god lust många gånger - jäkla plockande hela tiden! 


Ätit middag med en lärare?

Ja


Hjälpt en gammal dam över gatan?
Javisst! 


Muckat gräl med en skinnskalle?

Förmodligen inte - otrevlig tanke!

 

Skrivit ett quiz?

Jepp

 

Konverterat till islam?

Nej MEN däremot har jag bestämt mig för att läsa Koranen och bilda mig en egen uppfattning!

  

Detta inläggs förord: FÖRANING

En intuitiv känsla om vad som kommer att ske. Jag har en föraning om att det här med avloppsbrunnarna kommer att driva mig till vansinne - att problemet kommer att ta SKITLÄNGE att lösa!

Önskar er en underbar dag - här har solen bestämt sig för att komma fram?

OTROLIGT!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att du antog den=)

2007-08-13 @ 22:16:39
URL: http://rospinglan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0