Å VEM...

Har tydligen varit för länge borta från sin blogg?

Jo, Nette!

Idag blir det inlägg!

Den här listan snodde jag av Annika - gör den gärna du också! :)

Vilken svordom använder du mest? 
Vittu
Äger du en iPod?
Nej, vet knappt hur en sådan ser ut...
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  
Nu är det sommarlov så då ska jag inte väckas i onödan - MÅSTE jag upp sätts den på 10! :)
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Den som känner mig vet svaret på DEN frågan - jag TAR bilder - jag vill inte vara med på en enda!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Die hard 4 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
Hmmm...jag vet faktiskt inte? Systemkamera åt dottern och ny dator åt grabben?
Har någon någonsin kallat dig lat?
Joup....
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Det skulle vara den i bilen då - där är en mix - jag gillar den första låten - den som heter FUCK IT. Lyssnade på den gång på gång igår när vi körde ner ända tills ungarna bad mig byta låt!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Oboy eller? Helt klart Oboy om det är så det menas!
Använder du huvtröjor?
Jajamensan! Svarta!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Nej, jag tror inte - jag VET! :D
Tittade du på tecknat när du var liten?
Jo, det gjorde jag nog men vad? Linus på linjen var väl en....Anslagstavlan fick mig att gråta hysteriskt...tålde inte när han nös och alla lappar flög iväg - hemsk upplevelse varje gång!
Äger du några band T-shirts?
Nej, det gör jag nog inte.
När flög du senast? 
EH! 2004?
Har du gråtit offentligt?
Minns inte men det KAN ha hänt?
Vilka gör du, önskningar eller planer?
Båda! Först önskar jag något och sen ser jag till att det blir av...om jag orkar!
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Det beror på vad det gäller - vissa saker försöker jag lära mig - andra struntar jag i!
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Tatuering kanske - min dront eller återvinningssymboler. Kravmärkt på skinkan, miljömärkt på bysten.
Vad har du med dig in på bion?
Läsk och godis - så mycket godis att jag börjar må illa när halva filmen är kvar!
Gillar du att flyga flygplan? 
Jo, det gör jag - mest när det lyfter!
När sov du senast på golvet?
För en vecka sedan när jag målade min sovalkov.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det är olika - ibland fungerar jag trots att jag inte sovit alls - ibland behöver jag 12 timmar!
Äter du frukost dagligen?
Kaffe och cigaretter har tidigare varit min melodi men nu har jag upptäckt GRÖT!
Brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? 
NÄ - jag var exempelelev! Visst! :)
Vilken är din favoritfrukt?
Äppel?
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
DEN var BRA - sådant intresserar inte mig ett dugg!
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
37
Tror du på liv på andra planeter?
Absolut! Hur skulle vi kunna vara ensamma? Ingen risk för det inte!
Vad var det sista du åt?
Smörgåsar igårkväll - har inte hunnit med frukost ännu idag :)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Nå, det KUNDE ju vara värre! ELLER Nå, det kunde VÄL vara värre!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
För skojs skull - aldrig!
Sover du på sida, mage eller rygg? 
Alla!
Tycker du om att krama folk?
Hehe, det där är en svår fråga - jag har nog inte lätt för att krama folk - det börjar gå bättre men tidigare gick det inte alls. Mina barn och resten av familjen men sedan var det stopp!
Skulle du säga att du är trendig? 
NEJ! :)
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Ibland!
Vilka böcker har fått dig att gråta?

Sitter och ser i bokhyllan men kommer inte på någon just nu...
Vad är du allergisk mot?
Karlar! ;)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Absolut inte!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahaha ja det är kul med listor..men inte är du allergisk mot karlar inte=) kram och ha det så fint!

2007-07-28 @ 14:09:42
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Pappa

....älskar dig..../pappa

2007-07-28 @ 20:30:02
Postat av: Nette

Annelie:
Njaäää...kanske inte - bara LITE! :D
Kram på dig också!
Pappa:
Älskar dig också! :)

2007-07-28 @ 20:59:26
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Lukas Podolski

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2010-02-09 @ 10:53:11
URL: http://lukas-podolski.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0