JAG ÄR SUR!

Det ÖSREGNAR där ute. DVD-spelaren har fått SPUNK och funkar inte mer. TV´n lämnade jag in på reparation för EVIGHETER sedan- DÅ påstod de att den skulle vara klar inom en vecka men när jag ringde NU  - FYRA veckor EFTER den vecka den skulle vara klar så fick jag svaret att den INTE var fixad - karln som har hand om DET är på semester - jag skulle ringa NÄSTA #%&#¤* vecka istället och kolla läget.

DESSUTOM funkar ju inte den där #%&#¤* toan HELLER - hade man haft grannar hade man kunnat använda deras toa men det går ju NATURLIGTVIS inte för deras hus har ju BRUNNIT NER! 

Hunden lapade i sig en wokpanna med matolja igårkväll efter att jag FÖRSTÅS misslyckades med att göra vårrullar och lämnade sk*tet på spisen när jag blev förbannad - RESULTAT : nerspydd heltäckningsmatta i hallen.  

Någon idiot skickar sms halv tre på natten så att man vaknar och inte kan somna om och väckning var man tvungen att sätta till klockan nio eftersom dottern skulle och rida tio - FEM MINUTER i tio ringer de och avbokar hela ridningen. Varför? Jo, för att det ÖSREGNAR där ute! 

Jag är SUR! 

Detta inläggs förord: FÖRALLMÄNLIGA
Göra något mer allmänt. Just nu anser jag att de borde förallmänliga rullande toaletter - att människor i kris skulle kunna ringa ett telefonnummer och få en toalett placerad ute på gården inom ett ögonblick! JÄ*LA TOA!

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det låter inte som någon bra start på dagen.... KRAM på dej, och hoppas resten av dagen blir bättre!

2007-07-31 @ 14:30:55
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Paula

Hihi, låter nästan som mina mornar, haha! Men du, vad jag tyckte synd om dig när jag läste om din avbrutna semester! Tänk så det kan bli när man är djurägare!
Jo tack, vi har äntligen fått hem vår rymling, så nu är hela flocken samlad, känns underbart!
Istället för blackouter drabbas jag av totala trötthetsanfall, känns som jag knappt orkar med att bära armar och ben...himla mysko känns det, men jag vägrar gå o lägga mig mitt på blanka dagen, jag är ju inte sjuk heller!
Hoppas nu du haft din dos av otur för ett tag
Kram

2007-07-31 @ 15:36:40
URL: http://paulaz.se
Postat av: Think Twice

Oj....då allt går åt skogen dag!
Ja ska det j*klas så görs det med besked vissa dagar!
Får hoppas det rättar till sig frampå kvälla, här regnar det åtminstone inte ....och dom lovar SOL
imorgon.....
Måste susa vidare nu....skall se om min soffa finns kvar!
Kikar in till dig lite senare, när jag får bättre tid!
/Kramar

2007-07-31 @ 16:25:40
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Carola

Tack för tipset. Jag kan förstå att du är sur.. allt på en gång.. Jag väntar också på att verkstaden ska reparera min gamla dator-det kan ta evigheter..och toan också..och det åskar idag. Hoppas att det fixar sig snart. Kram

2007-07-31 @ 17:56:12
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Helen

ojoj vilken dag, förstår att humöret inte är på topp. Hoppas allt ordnar sig snart /Kram

2007-07-31 @ 18:17:05
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Pia lotta ( Kaffebönan)

Nämen herre min ge.. du har då det inte lätt.
Ska kolla in din e-postadress senare.. nu väntar äggamacka med sill kaffe förståss.. har varit med mamsen mest hela dagen.
Men du vi var med om något liknande med TV-n för ett par år sedan.. vi hade som tur var en minitv i reserv.. Nu kommer jag inte in för att kunna kommentera på blogspots bloggar heller.. något fel som är trasigt.. bläääääääääääääääää..
Ha de fint i alla fall du kan ju alltid baka en solskenskaka:-)

2007-07-31 @ 18:52:52
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Larran

Låter som du inte har en bra dag Nette.
Men jag ska även vara lite kritisk här..
Jag brukar resonera så här, när jag jobbar nätter,
att om jag skickar sms till någon på natten, o den väcks av det.. så brukar jag anse den får skylla sig själv.. man KAN stänga av ljudet för sms när man ska sova. :P
Iaf, ta hand om dig :) Kram

2007-07-31 @ 18:55:26
URL: http://larran.blogg.se
Postat av: Kanf keato

Det positiva är väl det inte kan vara lika jävligt imorgon

2007-07-31 @ 19:33:35
URL: http://keato.blogg.se/
Postat av: crue Annika

shit alltså kan man väll säga stackar dej håller tummarna att allt ordnar sej SNARAST kram

2007-07-31 @ 20:48:49
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Stackarn, vilken dag du har haft! *kram*

2007-07-31 @ 21:35:33
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Nette

Åsa.S:
Nä, jättedålig dag - ingenting verkar funka som det ska! Tack för kramen och här kommer en tillbaka! :)
Paula:
Det är väl sådant man borde räkna med - nästa gång tar jag dem med (då borde ju alla jag hälsar på bli glada...hehe). Vad bra att alla är hemma nu - kan tänka mig att det känns härligt och tryggt att veta! Trötthet är inte heller bra - absolut inte sådan trötthet som du har! :( Det hoppas jag också - kram! :)
Think Twice:
Hoppas soffan var kvar!!!!! Kram på dig! :)
Carola:
Det är tydligen inte bara jag som har otur! Kram! :)
Helen:
Nä, riktigt grinig är jag och det värsta är ju att så fort man börjat ärta upp sig för nåt så fortsätter man ju! :)Kram på dig oxå!
Pialotta:
Hoppas smörgåsen var god! Kan det ha något med cookies och inställningarna i webbläsaren att göra? Skicka ett mail med detaljerad beskrivning så kanske jag kan hjälpa?
Larran:
Nej hördu Larran - där håller jag definitivt inte med! Det är väl den som skickar som borde ta hänsyn till att de flesta faktiskt sover den tiden? Jag ska inte behöva anpassa MITT liv för att någon har lust att skicka sms mitt i natten? Jag har ljudet på för att min familj ska kunna nå mig dygnet runt - andra kan nog vänta ett par timmar med sitt om det inte är verkligt viktigt! Jag sätter inte på ljudlöst för om jag gör det för att inte vakna när någon skickar oviktiga sms mitt i natten och det råkar hända något med min familj just då så slår jag antagligen ihjäl den som fått mig att sätta på tyst! :)
Kanf Keato:
Du har rätt! :)
Annika:
Shit passar ypperligt i sammanhanget! :) Kram!
Camilliondollar Baby:
Ja, SYND om mig! ;) Kram!

2007-07-31 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0