UTMANING - MASSA FRÅGOR

Nu har jag blivit utmanad av Annelie och jag nappar ju naturligtvis på den också! :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vad var det för dag igår?  
Vad gjorde du kl. 08 imorse?
Dum fråga - jag SOV - det gjorde jag till halv ett! :) 
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?

Kokade kaffe!

Det sista du sade högt?
Vad fan - ska du in IGEN nu då satans katt - kan du inte bestämma dig hur du vill ha det? 
Vad har du druckit idag?
Kaffe och Coca Cola (renlevnadsmänniska som jag är då)
Vad var det senaste du åt?
Pyttipanna med Fazers blå och en isglass till efterrätt. 
Vad var det senaste du köpte?
Dörrar till ungarnas rum (från en butik som inte ger bonus men som i gengäld sålde dem billigare, fixar fram dem på ett par dagar och till på köpet levererar hem) 
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Den ena är turkosblåaktig och den andra vit.
Vad är det för väder hos dig nu?
Solen skiner, det är kvavt och himlen börjar fyllas med mörka moln - åskmoln - YES! 
Godaste glassmaken?
Vanilj kanske? Då kan man smaksätta den själv med det man känner för just då! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jepp ABSOLUT!  
Sover du tungt?

Nja, jo det gör jag nog!

Drömmer du mardrömmar?
Ibland och då är hela dagen efteråt förstörd! 
Trivs du med ditt jobb?
Jag jobbar inte! Inte för tillfället iallafall! :D 
Favoritklädsel?
Jeans och top  
Favoritlåt just nu?
Hmmm...bland annat I won´t be crying med Infernal och Cry for you med September.  
Vad ser du om du tittar till höger?
Ena bokhyllan och min favorittavla 
Vad ska du göra härnäst?
Dricka kaffe och släppa ut katten som tydligen ska ut igen.
Höger eller vänsterhänt?
Höger 
Humör just nu?
Kunde vara värre faktiskt! 
Favoritgodis?
Fazers blå eller Djungelvrål eller Polly eller Pez eller ÄH, jag GILLAR godis - har ingen riktig favorit! 
Kläder just nu?
Slitna jeans och en korallröd top. 
Sommarplaner?
Renovera och hälsa på släkten. 
Hur många kuddar sover du med?

En för tillfället men annars två.

Spelar du något instrument?
Hehe, NOPE! 
Morgon eller nattmänniska?
Natt definitivt! 
Vad är viktigast för dig?
Min familj! 
Är du kittlig?
Nä egentligen inte...förutom i nacken då - ett helsike hos frissan varje gång! 
Snarkar du?
Jo, om jag är riktigt riktigt trött! 
Stjärntecken?
Kräfta 
Äckligaste insekten?
Är spindel en insekt? Isåfall är spindeln den äckligaste av alla! Om inte - ja då väljer jag alla andra! 
Stökigt eller välstädat?
VÄLSTÄDAT!!!!
Längtar du mest efter nu?
Att allt skulle vara färdigt renoverat!

Nu utmanar jag också alla i min länklista!

Den borde jag förresten se om - där fattas en hel del :(

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul att få ta del av den=)

2007-07-02 @ 18:45:06
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Lena

Jag ska inte lägga ner min blogg, även om den kommer att lida av "sommar torka" ett tag nu
Trevlig sommar

2007-07-02 @ 19:54:30
URL: http://keato.blogg.se/
Postat av: christel Blennerup

Halloj Nette. skoj att kika in här då och då och du har alltid en massa roliga saker att skriva om.. :-)
Nu ikväll har jag äntligen haft tid till att blogga lite :-)..jag ska hälsa så gott från Lotta(fyllinge) hon undrar mycket om dig..när kommer du till sverige och hälsar på??
ha det BÄST//christel.

2007-07-03 @ 00:02:48
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Vicke

Ännu en lista som jag hoppar över!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

2007-07-03 @ 07:08:04
URL: http://www.vicke.be
Postat av: Erlandanastasia

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 10:50:06
URL: http://erlandanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0