VAD ÄR FEL?

Plötsligt står han bara där! 


EN KARL - en karl som får det att blinka VILL HA i mitt huvud. 

Inte passionerat VILL HA utan mer den typen av VILL HA att man känner att I DEN famnen skulle jag trivas - DÄR hör jag hemma! 

Vem är han? 

Ringmärkt är han åtminstone inte?  

Betyder DET att han är lös och ledig ELLER att han inte kan ha ringen på för sitt arbetes skull ELLER att han redan är upptagen men varken förlovad eller gift ELLER helt enkelt homosexuell? 

NÄ 

Homosexuell är han då inte - det känner jag på mig intuitivt! 

MEN 

Varför är han inte upptagen då? 

För OM han är lös och ledig - varför är han då det? Han är ju definitivt i den åldern att han borde ha varit gift i årminstone tjugo år? Är det något fel?  Dricker han? Klådde han upp sin före detta fru varenda gång han var full tills hon en dag fick nog och stack? Är han annars våldsam? Hatar han kanske kvinnor?  

Varför får jag då inte det intrycket? 

Varför har han så snälla ögon?

 

FAST

 

Å andra sidan - varför känner JAG mig attraherad av någon som verkar snäll?

 

Jag brukar ju oftast fastna för en helt annan typ av karlar?

 

Det finns bara två olika förklaringar att välja mellan - antingen är han upptagen eller så är det något fel!

MEN

Vem BRYR SIG om hur det EGENTLIGEN är? 

Jag har ju SLUTAT med sånt!

Sånt som KARLAR!


Kommentarer
Postat av: Paula

Detdär tror jag vad jag vill om, haha! Svårare än att sluta med kaffe skulle jag tro!
Men men, en snabb flukt på blodgrupp 0 talar sin tydliga sanning: kaffe NEJ, te NEJ, läsk NEJ, mineralvatten JA!!! Däremot får du fortsätta grilla saftiga biffar (lyckodig) men undvik griskött..
Du ska äta bröd som du inte kan uttala: essenerbröd och ezekielbröd (låter som profeterna i nya testamentet, haha), du får äta hur mycket gädda du vill men akta dig för grodlår! Fikon är bra (hur rimmar det med honom med de snälla ögonen...) men jordgubbar förbjudna!
Resten tycker jag du får läsa om själv! Boken är ju några år gammal, finns säkert på bibblan!
Jag läste den mest på skoj men nu ser jag ju på kommentarerna i bloggen att det faktiskt finns dom som följt dieten och tycker det funkar förnämligt! Så nu vet jag inte vad jag ska tro...men en sak vet jag, att jag har en dålig karaktär...
Ha en underbar dag, här strilar regnet och vi ska åka o inspektera vår nya lya!

2007-06-29 @ 12:35:51
URL: http://paulaz.se
Postat av: Pappa

...."plötsligt står han där" ....ja, håller med.Hur fan kunde han hamna där.( Hemma hos dig, eller var det på någon annan plats?)...Skit detsamma ..ge honom häcksaxen, gräsklipparen och hundkopplet. Klarar han det...ta honom./ Kram

2007-06-29 @ 18:23:55
Postat av: Keka

Hmmm, interesting! :) Tell me mooore!

2007-06-29 @ 19:49:24
Postat av: Annelie

Hm..inte fan har du slutat att bry dig i karlar;-)Men du får allt tala om lite mer....vill ha NEWS:)En liten halvprenumeration kan du väl ha iallafall;)Ha en fin kväll kram

2007-06-29 @ 20:08:17
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: christel Blennerup

Halloj. ja vem e han? kanske mannen i ditt liv :-)
ha det mega BÄST//christel

2007-06-29 @ 22:48:39
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Carola

Vem vet mycket kan hända? Då jag träffade min sambo så var inte jag intresserad av karlar jag heller, men så sa det bara " klick". Nu blev man lite nyfiken. Du får leka lite " detektiv" helt enkelt. Trevlig helg. KRAM

2007-06-29 @ 22:50:19
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Think Twice

Hehe...ja din analys är det inget fel på *skrattar*
Visst är det så...inte kan dom väl bara dyka upp sådär huxflux utan att där finns en hake:))
Men men man vet ju aldrig...kanske en nyseparerad och färdigfostrad:))..hihi
Du får väl slänga ut din metkrok och testa...
Lycka till..den som söker den finner!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Kram

2007-06-29 @ 23:00:56
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Nette

Paula:
Hmmmm....jag kanske borde ta och göra ett blodbyte? Så att kaffe är ok för det BEHÖVER jag! Grodlår klarar jag mig utan och fikon....ja...vad ska jag säga :)
Hann inte till bibban idag för jag åkte snabbt hem och började måla om köket så fort jag fick tag på färg men på måndag ska jag kolla läget! Hoppas du också hade en jättefin dag och att nya lyan var fin!
Pappa:
Vad? Är det enda kraven som jag borde ha? Jag kräver nog mera! :D
Kram!
Keka:
And that I did! :)
ÄNTLIGEN kom jag mig för att ringa dig - tog ju ett par månader - hopplös är jag! :(
Annelie:
Jag FÖRSÖKER iallafall klara mig utan dem - det är ju tanken som räknas har jag hört iallafall ;)
När jag luskat ut mera så kommer halvrapport! :)
Kram!
Christel:
Jag är skeptisk - tror inte mannen i mitt liv finns? Men...man vet ju aldrig? :)
Carola:
Det ska jag göra - även om jag är 100 på att han redan är gift...fast mig stör det då inte - jag har ju faktiskt inte tänkt börja med något nytt! :) Önskar dig xå en riktigt fin helg!
Kramar!
Think Twice:
PRECIS! :)
Hoppas du också har haft en trevlig kväll! Kram!
PS till er ALLA- eftersom jag målat om köket halva dagen, kvällen och natten har jag inte hunnit in till er - jag kommer imorgon och kollar vad ni sysslar med! :)

2007-06-30 @ 00:04:37
Postat av: Vicke

Nej, jag tror inte att du har slutat med karlar, din drömprins kommer nog snart in i ditt liv! Jag önskar dig en trevlig helg nu!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

2007-06-30 @ 06:23:25
URL: http://www.vicke.be
Postat av: MoggMaster

Ja, sluta med karlar, bli flata. haha. Nä nibehöver oss män mer än vad ni säger, Ni kvnnor försöker bara låta så oberoende men lite sex skadar väl inte ibland.

2007-06-30 @ 12:55:03
URL: http://moggmaster.blogg.se
Postat av: Sampe

Slutat? Jag kommer definitivt inte att sluta med "kvinnor" bara för att jag blir äldre....då jag blir lika gammal som du är =)
;)
Hur gammal är du förresten?
Nu börjar solen sakta komma fram!!!

2007-06-30 @ 13:56:17
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Nette

Moggmaster:
Varför skulle vi behöva er? Vi kvinnor har det här med handarbete i generna - jätteduktiga på det - vare sig det handlar om broderier eller annat! HA! ;)
Sampe:
SÅ gammal är jag väl inte...jäkla unge! Hahahaha! Jag är 35...fyller 36 om exakt en vecka...."lika gammal som jag"....hehe....

2007-06-30 @ 14:00:12
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Nette

Vicke:
Bara han inte dyker upp ännu så är jag nöjd - hoppas han orkar vänta tills ungarna har vuxit upp och jag har tid och ork med honom! :)
Hoppas din helg också blir fin!

2007-06-30 @ 14:12:37
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Sampe

Ha ha ha! Ja, då var du visst inte såååå gammal. Bara typ 6 år äldre än vad jag är ;)
Då fattar jag verkligen inte vad du menar med detta : "Jag har ju SLUTAT med sånt!
Sånt som KARLAR!"
;)

2007-06-30 @ 20:49:05
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Gardjeanette

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2010-11-23 @ 10:53:52
URL: http://gardjeanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0