SMART VÄNSTERTITTARE

Det finns...

 

TV-tittare, känsliga tittare, manliga tittare, kvinnliga tittare, antal tittare, språkkunniga tittare, upprörda tittare, modiga tittare, potentiella tittare, minnesgoda tittare, olönsamma tittare, kritiska tittare, observanta tittare, kvalificerade tittare, zappande tittare, kära tittare, tappade tittare, okunniga tittare, möjliga tittare, skeptiska tittare, hängivna tittare, ointresserade tittare, högertittare, tutt-tittare, fönstertittare...

 

MEN

 

Inga av dem är så SMARTA som VÄNSTERTITTARE!

 

Är man högerhänt och ser med vänster öga så har man bättre uppfattningsförmåga OCH läser snabbare än andra tittare.

 

Gissa vad JAG är?

 

Jajamensan - VÄNSTERTITTARE!


(Om jag upptäckt att jag var högertittare skulle jag ju inte idas skriva det här inlägget!) 


Här
kan du TITTA vilken typ av tittare DU är!


Kommentarer
Postat av: party Annika

trevlig helg

2007-05-11 @ 19:04:53
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Annelie

Hur du kommer på du;) Appropå inlägget nedan så tror jag du är alldeles jättebra som du är och nu äntligen har du förstått det =)
Ha en fin helg/kram

2007-05-11 @ 19:38:30
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Nette

Annika:
Trevlig helg till dig oxå! :)

Annelie:
Vad gullig du är! Hoppas din helg blir fin den med och kram på dig oxå! :)

2007-05-11 @ 21:46:18
Postat av: Åsa.S

Jag var högertitare... fast jag roade iaf övriga familjen när jag testade!

2007-05-11 @ 22:54:49
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: christel Blennerup

Halloj. jag är vänstertittare :-)
nu är jag hemma efter en mycket lyckad tävling i Ljungby..ska blogga så fort jag får tid om tävlingen..hoppas ni har det supernajs i Finland
:-)//C

2007-05-11 @ 23:51:23
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Julia

Hej syrran, jag gillar din blogg för jag är högerhänt och vänstertittare! Tack för att du sa att jag läser foratre än andra det var en riktigt bra blogg! :)

2007-05-12 @ 10:22:11
Postat av: Nette

Åsa:
Här har vi suttit många gånger nu och skrattat när vi testar gång på gång med vilket öga vi tittar. Ganska roligt test!

Christel:
Ser fram emot att läsa det! Här är det sol och verkligt varmt...borde göra en massa utearbete när det är så här fint. Hoppas ni har det bra "där borta" oxå! :)

Julia:
Men hallå syster liten! Välkommen - roligt att du hittade hit! :)

2007-05-12 @ 11:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0