LISTA IGEN EN GÅNG...

Flera av mina bekanta har djupa funderingar över VITSEN med listor - varför man gör såna överhuvudtaget...

MEN

Jag vet varför JAG gör dem...

Helt enkelt för att jag inte har lust att göra något annat!



NU tar jag en lista jag hittade hos Camilliondollar Baby:

Hur lång är du? 
170 cm var jag senast jag blev mätt men sedan dess verkar det som om jag krymt?
Hur lyder det styggaste sms du har fått?
Det styggaste? Svårt att välja!
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror på vilken av telefonerna det gäller - helst skickar jag sms men den ena telefonen är det ett rent helsike att knappa in text på så då ringer jag hellre!
När såg du senast din mamma?
Vänta nu...det var den 26 juli klockan 23 ungefär...
Vilken ögonfärg har du?
Någon konstig blå...
Vilken är din favoritjulsång?
Nu är det jul här i vårt hus...julen är är kommen...hopptrallallalaaaa....
Vilken är din favoritplats?
Hemma!

Vilken plats föredrar du minst?
Nedtryckt i en stol hos tandläkaren!

Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret!
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Jag minns faktiskt inte? Skrattar så ofta åt allt och inget att det är svårt att minnas varför? :)
Sover du naken?
Javisst...
Vilka ställen har du bott på?
Finland och Sverige (och mitt i mellan - Åland)
Är du social? 
Jodå - MYCKET - när jag KÄNNER för det!
Vilken är din favoritglass?
Mövenpicks Chokladglass 
Vilken är din favoritefterätt?
Glass! 
Vill du ha barn?
Har redan två men skulle emellanåt kunna tänka mig fler...eller...åtminstone ett till...fast...för det mesta får blotta tanken mig väldigt TRÖTT!
Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och finska (att jag faktiskt kan finska har jag förstått nu när jag är tvungen att använda den i jobbet) plus lite franska.
Vad spenderar du helst pengar på?
Porslin och glas
Äger du dyrbara smycken?
Nej tyvärr...
Vem är den roligaste människan du känner?
Det där var en svår fråga! De flesta jag känner är roliga!
Vad har du för ringsignal?
Det beror på vem som ringer eftersom jag har olika ringsignaler för alla...
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Siffror

Gör den om du känner för det!


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Kul att läsa!

Jag gör också listor, i brist på annat.

2007-11-12 @ 23:09:28
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0