BABYSITTER NETTE!

Jag önskar jag vore smart...


Jag önskar jag vore en hejdare på att programmera och tänka i ettor och nollor...


FÖR


OM jag vore smart - OM jag vore en hejdare på att programmera - OM jag tänkte i ettor och nollor...


JA DÅ...


DÅ skulle jag minsann plita ihop ett babysitterprogram och sälja det till EU:s justitie-, och säkerhetskommissionär Franco Frattini!


Han anser nämligen att alla sidor med instruktioner på hur man bygger en bomb ska blockeras inom EU...


OCH


Dessutom vill han se till att alla sökningar på ord som bomb, döda, folkmord och terrorism ska bli omöjliga att genomföra.


GISSA om jag skulle bli RIK!


SÅ RIK att jag kunde anställa någon annan att måla mina elementskydd!


DET NI!


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Men om man tog bort alla de sökorden som du skrev - vad skall dagstidningarna då skriva om? Det blir väl bara Paris och Posh och dom andra hönsen kvar?

2007-09-10 @ 20:28:06
Postat av: Nette

Gunvor:
EXAKT! Tänk sedan när man försöker hitta någon artikel om folk som dött någonstans - tjopp så slutar sökningen funka....eller när det händer nåt - ja då är vi här i EU helt borta och har noll koll på vad som händer!
Fast....tänk vad kul - varje gång man läser Aftonbladet eller Expressen så är det just bara Paris, Posh och Rosing för hela slanten! Hehe....

2007-09-10 @ 20:46:02
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0