HELG!

Idag hade jag tänkt skriva om utbrändhet men jag orkar inte - jag BÖRJADE - jag skrev hälften av det jag ville säga men sedan insåg jag att det blev för tungt, för invecklat, för JOBBIGT... så det får bli en annan dag.


OCH


Bara det att tänka tillbaka och inse hur DUM jag varit som inte begärt hjälp utan envist bestämt mig för att klara av allt SJÄLV fick mig att tappa lusten att skriva om något annat...


MEN


ALLA kan ju inte vara smarta för om alla faktiskt vore smarta skulle INGEN vara smart, eller hur?


Inatt drömde jag om SNÖ och imorse var jag tvungen att skrapa is från bilrutorna!


REDAN?


Vad betyder det - en vink om en riktig vargavinter?


Eftersom jag redan tappat inspirationen att skriva kan jag lika gärna städa barnens rum och sedan släpa in lite av veden till källaren...



Jag önskar er redan nu en riktigt fin helg!


Går allt som jag tänkt kommer jag att sitta i soffan och läsa Camilla Läckbergs böcker hela helgen - det är en författare jag hört mycket om men aldrig tidigare läst.


Vad ska ni göra?


Kommentarer
Postat av: Kiika öööögen

HIpp och hej! Nä men, nu har jag fått upp farten, nu bara skriver och skriver jag! Men problemet är ju att jag inte kan göra ett så värst långt inlägg i din blogg *arggh* så jag borde väl börja blogga själv??? Men nu tänker jag skriva så mycket som möjligt vad gäller min helg: Jag har gjort marängkaka, funderat vad vi skall ge i PERSEnt...OJ, i present till min mans bror och hans sambo imorrn då de firar 60 år (30 +30) och nu eldar jag i spisen och läser alla dina inlägg...och bara MÅSTE svara. Nette: PUSS!

2007-09-14 @ 23:25:20
Postat av: Nette

Kiika:
Du är duktig du!!!! Ta med lite kaka när du kommer hit! ;)
PUSS!!!!! :)

2007-09-15 @ 21:37:06
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0