GRATTIS ANNELIE!

När jag fick äldre dottern sade en barnmorska till mig:


- "Mjölk i brösten ger gröt i huvudet"


OCH


Det stämmer så bra...


SÅ bra att det tagit mig ända tills NU att räkna ut vem som egentligen
vann vadslagningen och ändå är jag inte helt hundra på att jag räknat rätt...


MEN


Slutresultatet blev så här:


 

Annelie gissade fel med endast 15 timmar och 10 minuter
så hon är vinnaren till en makalöst god Fazers blå chokladplatta...


GRATTIS ANNELIE!!!!!


Tvåa kom Keka
(19 timmar och 15 minuter)


OCH


Trea blev Ullrika
(23 timmar och 55minuter)
Jag SA ju att jag inte kunde räkna :)!


 

Vad duktiga ni var på att gissa! :)


 


Har vi ju förstås även min pappa som helt enkelt gissade på den 25.11
- han får choklad han också (fast den får han först när han kommer hit)!


Nu måste jag gå och äta gröten som finns i mikron
så att jag får mer gröt i min arma skalle!


Kommentarer
Postat av: Pappa

...Yipppiiiii...det tackar vi för...kommer så snart jag kan...Ett tips till gröten..lite strösocker och kanel...och lite mjölk förstås.Låt väl smaka / Kram

2008-12-04 @ 08:19:40
Postat av: Keka

Härligt, va duktig jag e!! Men du har ju varit ännu duktigare!! Stor kram!

2008-12-04 @ 11:09:05
Postat av: Annelie

Tack så hjärtligt mycket. Jätteroligt =)



Hoppas ni har en fin dag därborta. Här hemma är det bara slak och trist.

Kram

2008-12-04 @ 13:47:59
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ha en jättefin helg/kram

2008-12-05 @ 15:35:06
URL: http://ropsinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

gills inte min gissning alls ;)



det där med amningshjärna är bra att ha att skylla på ibland. men mest bara jäkligt surt. tur att det går över!



tjo!

2008-12-06 @ 15:40:55
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: ullrika

hähä! ingen fara girlie! men.. du kan tydligen inte skylla på amningsgröthjärna iaf :) lycka till jättemycket med matningen - hur det än blir. bara liten får näring så spelar det mindre roll i vilken form den kommer. ni båda ska må bra, det är det viktiga!



massa krams!

2008-12-08 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0