TREVLIG MIDSOMMAR

Helt plötsligt har halva sommaren gått?

IALLAFALL

Känns det så - sommar, sommar, sommar, midsommar : sommarn snart SLUT!

OCH

Jag som, för det mesta, tänker positivt?

NÅJA

Strunt samma - man får väl försöka göra det bästa av situationen...



Jag önskar er alla en riktigt trevlig midsommar!!!!

Själv är jag på jobb hela helgen - alla andra må ha stängt men VI har ju naturligtvis öppet som vanligt med den lilla ändringen att lördagen räknas som söndag och vi därför öppnar en timme senare än vanligt.

Vad jag tycker om det?

Jag säger inget - så har jag ingenting sagt! ;)

Kommentarer
Postat av: ulla

Trevlig midsommar på dej själv !!!! fastän du jobbar .......men du e väl ledig nån stund emellan i alla fall .......hälsar Ulla + resten av familjen

2008-06-19 @ 12:28:39
Postat av: JR

Glad midsommar! Jag känner mig jättelyxig jag..vi har stängt HELA midsommaren och det är SKÖNT! Där jag bor är förresten hela stan typ folktom på midsommaren - alla (känns det som) är bortresta så det skulle ändå inte kommit några kunder då. Varenda krog är stängd över midsommar också så de som inte kan åka bort har inte ens DET lilla nöjet..s Och GISSA vem som vaknade kl 6 i morse och inte kunde somna om bara för att jag har ledigt???????? SUCK.

2008-06-20 @ 07:50:33
URL: http://jrmoments.blogspot.com
Postat av: Jacobhege

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2009-07-15 @ 09:11:46
URL: http://jacobhege.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0