HORRIBEL HARRY POTTER!

ALLTSÅ!


Idag har jag inget världsomvändande att säga (som om jag någonsin hade det då)...



Istället tänker jag snabbt ta upp en sak som STÖR MIG!


Fick för någon dag hem ett reklamblad från ett köpcenter - "nu har vi specialpris på kaffe och bulle" och "köp en blus - betala för två"...


OCH


"Den nya Harry Potterboken - Harry Potter ja kuoleman varjelukset - finns till försäljning NU"


Jag har varit en hängiven fan av Potter - de som läst mina tidigare inlägg vet att jag till och med åkte över till Stockholm bara för att se en av filmerna TIDIGARE eftersom den visades DÄR i JUNI medans den skulle ha premiär HÄR först i slutet av AUGUSTI (skitstil)...


FAST


Med tiden har filmintresset lugnat ner sig - bland annat för att Potter-skådespelaren (näpp - jag bryr mig inte om vad han heter) var så gullig i början men efterhand envisades med att växa upp till en dryg, finnig och högfärdig tonåring. Dessutom började filmerna bli lite väl osammanhängande och hoppiga och...tja...ni vet säkert vad jag menar...


MEN


BÖCKERNA går ju fortfarande att läsa - med DEM kan man mana fram ett eget utseende på grabben - en mer RAR gosse - så som JAG vill att Potter ska vara!



IALLAFALL


HUR I HELA CYKELPUMP GÅR JK ROWLING MED PÅ OMSLAGSBILDERNA TILL DE FINSKA BÖCKERNA?


De är ju en katastrof!


Kolla här:

image231image233
 

VOI NU JUMALAUTA ÄNDÅ!

Jaha....det var det....nu ska jag kolla upp en annan sak som jag stört mig på ett bra tag!


Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Oj oj förstår att du stör dig, det gör jag med.

HA en bra dag!

2008-03-07 @ 08:49:25
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Kattis

Oj! Är det verkligen så de ser ut i Finland?
Jag undrar varför de måste ha olika omslag för olika länder!?

Håller med dig om filmerna, han har blivit för gammal för att spela Potter och det kommer ju kännas hemskt om han spelar även i den sjunde filmen.

2008-03-07 @ 09:53:03
URL: http://kattiz.se
Postat av: JR

Men huvaligen så hemskt! Det var verkligen gräsliga omslagsbilder! Vad betyder det där sista du skrev på finska förresten? (jag är visserligen halvfinska då farsan är född i Vaasa, men va fan, han kan ju heller ingen finska..)

2008-03-10 @ 22:36:38
URL: http://jrmoments.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0