MÄTT I MAGEN!

Det bidde inget barnafödande den 14.11 och inte klockan 01.00 på lördagsmorgonen heller...


Inte för mig iallafall...


FAST


NU har jag sjuk mage...


MEN


DET beror helt säkert på att jag ätit ALLDELES för mycket:


Två stora portioner kött och ris med gräddsås - sedan en förpackning jordgubbskvarg - efter det en massa vindruvor och till avslutning chokladrussin...


FÖR


När man är höggravid kan man nämligen äta hur mycket som helst utan att behöva bekymra sig om att dra in magen efteråt...


DET GILLAR JAG!


Kommentarer
Postat av: Helena

Kunde du inte ordna en vadslagning om när babyn föds ?! Jag tippar den 23.11 kl 9:08 ;-))

2008-11-16 @ 09:02:04
Postat av: Annelie

Det är ju inte alls tokigt att kunna smocka i sig, men mindre skönt när det känns jobbigt efteråt.

2008-11-16 @ 14:03:59
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

måste veta mer? BF en 14:e? borde komma snart då?

om du hinner läsa detta innan förlossning, skicka gärna en kort resumé (eller om du svarar i egen blogg)! så spännande att följa en bloggbäbi!



tjo!

2008-11-21 @ 22:51:03
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0