VADDÅ ENFORMIGT?

Sitter här och funderar varför jag ids skriva något överhuvudtaget...

FÖR

Något nytt har jag minsann inte att komma med...

FAST

Det här med "boande" är helt klart på G...

Igårkväll var det dags för innerfönstren uppe på övre våningen (jaja - i sista minuten MEN då de jäklarna var längst in i förrådet så för att få fram dem var jag först tvungen att röja vilket inte lockade speciellt mycket) - fönstertvätt...

OCH

När jag ändå hade ångan uppe så fortsatte det med storstädning av hela vinden!

Imorse hade vi väckning klockan åtta I ONÖDAN så i ilskan över att jag inte hade sovmorgon som jag kunde ha haft blev det först röjning i källaren (så att jag kom åt sovrummets innerfönster vilket NATURLIGTVIS fanns längst bort i röran) - insättning av det - fönstertvätt och tejpning - stortvätt av kläder - grovrengöring av kaninburarna - sortering av julprydnader osv. osv...

MEN

Nu är jag faktiskt utled på alltihop - orkar inte mer -  dags att ligga på soffan - zappa och äta godis!

Kommentarer
Postat av: Helena

Humäret upp, i mrogon bitti föds tösen.....

2008-11-22 @ 14:55:15
Postat av: sväägerskan

Herregud, om inte den flickan föds snart så har hon nog bestämt sig för att stanna där inne...! Jag menar, som du håller på! Säger den fullt friska (!?) och ogravida svägerskan, som sov 4 timmar på soffan igår då jag kom hem från jobbet och sedan inte steg upp förrän vid 11 idag på förmiddagen. HOPPAS du kan tillbringar resten av veckoslutet på soffan!!

Jag är väl f ö den enda som inte slagit vad om födelsedatum ännu. Om du inte blir alldeles förstörd så skulle 28.11. vara helt ok = ) Klocklslag, ja, hur skulle det vara med 20.57 ?

2008-11-22 @ 16:33:32
Postat av: ulla

Nämen nu får du väl ge dej!!!!!!!!!!! Ingen unge ännu !!!!!!!!!! Då blir det ju ingen choko till mej !! Nåja jag får väl va nöjd ändå......

Ha de bra i alla fall och sköt om dej, njut av de sista timmarna/dagarna i lugn o ro!

Hälsningar från Göteborg / Ulla

2008-11-22 @ 18:25:26
Postat av: Camilliondollar Baby

Men du bör vara på väg till BB vilken minut som helst nu... enligt mina beräkningar. ;)

2008-11-22 @ 20:25:40
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Pia

Nu kommer en ny gissning....23/11 KL 05.23 Tydligt tecken på att grabben vill komma ut. Ska jag maila min adress så du kan skicka chokladen ;)

2008-11-22 @ 22:17:33
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: ullrika

min barnmorska sa att det är det man ska göra precis innan förlossning? ligga på soffan och mumsa praliner. jag hade svårt att följa den ordineringen, men önskar nu att jag hade soffat lite mer. svårt för dig kanske, som redan har illbattingar hemma. jag var ju själv med maken. hade all tid i världen! om vi bara vetat...



är det för sent att gissa? gissar 24 november kl 01:20.



tjo!

2008-11-22 @ 22:50:35
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Brutto

Hallåjsan... nämen ska inga Lillis komma fram/ut snart? Nå ha de bra i alla fall... ;)

2008-11-23 @ 08:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0