BLODSUGANDE FÖRSÄKRINGSBOLAG

Precis när man vant sig vid tanken att elbolaget höjer sina elpriser med 14 procent från och med december...



Får man nästa "viskasaktamensäkertsetillattduinteharrådtillmatensengångbesked"...

FÖR

Nu höjer "mitt" försäkringsbolag premierna för hem-, och sjukförsäkringarna med sammanlagt TRETTIOFEM procent!

TRETTIOFEM!

Det är en JÄKLIGT stor skillnad på förra räkningen och den nya ska jag säga...

"Vi justerar premierna eftersom antalet skador som ersätts med stöd av försäkringarna ökat"

Nu är jag sur...

FAST

Det passar ju bra...

Då är jag på passligt humör för att gå upp och dammsuga fluglik!

Kommentarer
Postat av: christel

Hej Nette. Hur är det med allt? :-)

Ett tag sedan jag var inne på din hemsida så nu var jag tvungen att kika in ..ha en trevlig halloween helg //ha det BÄST!!!

2008-11-01 @ 21:41:36
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Annelie

Herregud vilken ökning. Helt orimligt tycker jag =(



Ha en fortsatt fin helg/kram



Ps....inget på gång ännu ?

2008-11-01 @ 23:39:30
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0