ROLIGA LAPPAR

...hittar man alltid hos "Arga Lappen"...

Det här är en av mina favoriter:


KATT BORTSPRUNGEN

*Tre år gammal hankatt
*Lystrar till namnet Domus
*Har halsband med mitt telefonnummer i.

Katten rymde lördagen den 6 december och har inte setts till sen dess.
Jag är mycket angelägen på att få tag på katten igen.
Jag ska nämligen göra putstrasor av den.
Fanstyget klöste sönder min nya skinsoffa, värd 27.500kr, och innan jag han dräpa den så rymde den.
Det ska bli ett sant nöje att banka ihjäl den.
Vänligen ring XXX

Hittelön utlovas

(Du får kattskinnet)"

Kommentarer
Postat av: Helena

Vi har extra mycket "överlopps" katter i vår by !! kanske en sådan kunde duga lika bra, skinnet vill jag inte ha tillbaka !!

Men vart har du lagt dina extra 29 kg ??? Har du begärt att rdg tanten kollar om vågen stämmer, när är den senast kalibrerad ? Sköt om dig.

2008-10-27 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0