SMÅKISSORNA...

Ärligt talat...



Börjar jag få  smått i nerverna på kattungarna...


MEN


DET erkänner jag verkligen inte högt...


FÖR


Då får ju gubben rätt...


OCH


Det ger jag honom inte!


FAST


Det ÄR ganska jobbigt  att hålla huset tipptopp städat med sju hysteriska kattungar  även om de är gulliga...


OCH


Det hjälper ju knappast upp saken med ytterligare tre vuxna kissor som tvinnar ut och in från regnet och en mammut till hund vars päls tycks suga åt sig halva gårdsplanen varenda gång hon stiger ut genom dörren...


NÅJA


Det är vad jag tycker IDAG efter att ha städat hela dagen...


Imorgon känns det säkert annorlunda!


Kommentarer
Postat av: Pappa

.....ja,ja...om man inte har arbete så......../kram

2008-10-17 @ 22:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0