NOSTALGIDAGS

Ungarnas pappa dumpade av en bananlåda med babykläder...

OCH

När jag nostalgiskt gått igenom innehållet hittade jag något verkligt roande på botten...

NÄMLIGEN

Skolkatalogerna från högstadiet!!!!!

HERREGUD ÄNDÅ!

Nedan har vi klassfotot från nian - jag står högst upp - andra från vänster - iklädd en svart basker, gigantiska silverörhängen och en svart tröja med gröna inslag köpt från Ellos postorders herravdelning...

DEN tröjan minns jag...

MEN

Grabben som jag tydligen var obotligt kär i just det här året har jag däremot inget minne av...

Hela pärmen är nedklottad med "Tomas" mig hit och "Tomas" mig dit...

FAST

Jag har alltså inget minne av någon sån...

OCH

Trots att jag nu bläddrade igenom hela katalogen femtielva gånger för att hitta denna underbara "Tomas" reagerade jag inte ett dugg på en enda av dem...

Antar att han helt enkelt inte var min stora kärlek trots allt?



JA...

Vad säger man?

Jag kan bara skratta!

Kommentarer
Postat av: Mamma

:-))) ja som du sa, viken bild. Men varken tröjan eller baskern kommer jag ihåg.

LJUVLIGA UNGDOM.

Mamma

2008-09-29 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0