VÄNSKAPSKAKESANERING

Det blir sanering här under helgen...



Inget allvarligt (peppar peppar)...

Det är bara den där ***** ********** vänskapskakssörjan som MÅSTE försvinna ut ur huset...

OCH

Vid det här laget borde den räknas till giftigt biologiskt avfall - iallafall såg den ut som något sådant sist jag iddes kolla in eländet - det var i och för sig för ett par dagar sedan...

Inte luktar den ett dugg bättre halvdöd heller...

Vad har vi då lärt oss av detta?

JO

Mitt tålamod har inte alls blivit längre med åren - det passar inte alls mig att sitta och pjoska med en deg flera dagar i sträck - ska man baka ska man göra det direkt!



Hoppas ni får en riktigt fin helg - ta det lugnt och ha det underbart...

Jag ska försöka bli av med äckelpottsörjan...

Kanske jag kunde mata den i mårdhundarna?

HMMMM....

Tål att tänkas på!

Kommentarer
Postat av: Fastern

Du har förmodligen fått den som på 80-talet här hette "Herman"och var en s.k. 'vänskapskaka' man blev pådyvlad men som bara gav pestångest i stil med kedjebrev!

2008-09-26 @ 22:25:19
Postat av: Lucas

"Herman" jag trodde det var "HUGO" nåja "kärt barn" har många namn..



Vi har en surdeg i kylen som tar STOR plats ska visst hålla i 6 månader..

så surt..

2008-09-27 @ 15:36:40
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: M

Stackars mårdhundar.



Jag ska annars till Sthlm på torsdag, tänkte passa på att plantera in lite älgflugor / mårdhundar / liknande ohyra åt dom där på andra sidan viken. :)

2008-09-28 @ 18:06:47
URL: http://www.google.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0