DEN ELAKA STYVMODERN...

JAJA!

NU fattar jag varför den där jättesöta rosa vinteroverallen i storlek 62 var så himla billig...

Det finns ju bara en dragkedja och den befinner sig på vänster sida...



När man ska klä på ungen får man PULA in henne sidledes in i halaren...

OCH

Be till högre makter att alla delar hamnar direkt där de ska och att de sedan hålls där så länge man drar upp dragkedjan...

Tur att jag köpte så liten...

FÖR

Då växer lillan ur den ganska snabbt...

OCH

Förhoppningsvis får min höggravida "styvdotter" en flicka så jag kan ge vidare overallen till henne...

Vad glad hon kommer att bli...

Hehe!

"Den elaka styvmodern"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe! Men jag kan ju använda den direkt då beibin kommer isåfall, för då går väl "hon" in i den i allafall.. :)

Styvmoder, plastmamma låter bättre.. Hiihi!

2009-01-27 @ 19:13:09
Postat av: ullrika

haha" du kan få en ny av mig om du vill? Maali har snart vuxit ur men den är bamsefin. man klär i uppifrån, sådär som vanligt!

2009-01-27 @ 22:52:00
URL: http://akirllu.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahha

Man ska vara tacksam för det man får =)



Jag säger bonusmamma till mina "barn" :)

2009-01-30 @ 15:29:09
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0