SINGELKVÄLL PÅ OPERAN?

NEJ NU JÄVLAR!

 

Här har jag gått och längtat efter att gå på opera hur länge som helst - längtat efter en riktig helkväll - klä upp mig, äta en romantisk middag - gärna i skenet av levande ljus och SEDAN rysa av välbehag omgiven av sammet och kristallkronor.

 

MEN

 

Det lär ju bli en ganska futtig helkväll utan någon att dela den med eller hur?

 


Det har inte blivit av :( 


MEN

 

Vill man något tillräckligt mycket så ser man till att det blir av - jag VILL gå på opera - alltså SKA jag gå på opera!

ENSAM!

 

Jag måste ju inte gå i Tallinn - jag kan ju lika göra det i Stockholm (operan i Helsingfors går jag däremot inte på - principskäl - fattar inte vad glas och betong har med OPERA att göra)...

 


Jag skriver in "opera" och "stockholm" på Google - tadaa - operans adress -klick... 

OCH 

Vad ser jag? 

SINGELKVÄLL PÅ OPERAN
21 september är du inte ensam 

Här har vi ju ÖDET igen - HELT KLART! 

Den 21 september ska jag på opera - JAJAMENSAN! 

KLICK! 

Romeo och Julia är en av världens mest kända berättelser om kärlek, och Kungliga Operan är ett av världens vackraste operahus! Kan läget bli bättre för en singelkväll?  

Vi tycker inte det! 

Den 21 september är du välkommen till Kungliga Operan och Kungliga Balettens föreställning av "Romeo och Julia". Före och efter föreställningen får du möjlighet att träffa andra singlar och umgås både med dom och med oss.  

Läs programmet här på hemsidan, och anmäl dig sedan.
Vi ser fram emot att träffa dig på singelkvällen och du är varmt välkommen! 
 

Men GUD - kan det bli bättre?

Hela operan full av SÅNA SOM JAG!  

SEDAN 

Ser jag: 

För tillfället har fler kvinnor än män anmält sig, och därför kan enbart killar boka biljett.  

SUCK!

    

Kommentarer
Postat av: jonnalycklig

Hej Nette! Fortsätt du å dröm om kristallkronor å sammet å romantik!!!
vi får det vi längtar efter, men man vet inte när man får det eller på vilket sätt...
allt gott // jonna

2007-08-23 @ 22:14:24
Postat av: Camilliondollar Baby

Kul idé! Typiskt att bara män kan boka...

2007-08-23 @ 23:31:29
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Keka

Raatis vilken otur säger ja bara! ;-)

2007-08-24 @ 09:01:52
Postat av: Helen

Åhh ibland byts lyckorus snabbt mot besvikelse. Vilken otur det lät ju helt fantastiskt men tror att de ordnar detta fler gånger då intresset verkade så stort. Hör med dem! Kanske kan man få en påminnelse när det är dags nästa gång.
Ha en fin fredag. Kram

2007-08-24 @ 09:35:56
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Pappa

...se det från den ljusa sidan...Du slapp Tito..../kram

2007-08-24 @ 14:21:35
Postat av: Nette

Jonna:
Det tror jag också så jag fortsätter längta! :)
Camilliondollar Baby:
Javisst ÄR det?!?
Keka:
Jaha, jär får man grömt me medlidand märke ja! ;D
Helen:
Det ska jag göra MEN jag räknar helt kallt med att jag får operabesök MED romantisk middag och finkläder före de ordnar det nästa gång... :)
Kram!
Pappa:
Vaddå? Jobbar han där? Nå, det är inga problem - jag vet hur han ska hanteras! :D
Kram!

2007-08-24 @ 22:32:07
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Oxå Singel

Du har väl sett att Operan kommer även ha singelkväll den 21 och 28 november nu?
Vi ses där! :-)

2007-09-05 @ 15:48:37
Postat av: Nette

Oxå singel:
Jag hann inte - nu är det samma sak igen - bara karlar får boka! :D

2007-09-07 @ 20:20:39
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Ailoanastasia

Very Good! I love it.

2009-06-19 @ 09:14:29
URL: http://ailoanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0