TRÅKIGT?

Kollade min statistik på skoj och upptäckte då att... 

Jag idag haft 53 besökare från Sverige, 44 från Finland, 3 från USA och 1 från Norge. 

Först blev jag konfunderad. 

1.
Varför besöker folk min blogg överhuvudtaget? Jag skriver varken om skvaller, sex (skulle vara bristen av det då) eller mode?  

2.

Vilka är ni? Hur ser ni ut? Hur gamla är ni? Var bor ni? Är ni lyckliga? Nöjda med era liv? Är ni glada? Ledsna?


MEN 

SEDAN slog det mig - FYRTIOFYRA från FINLAND

HALLÅ! 

DET borde man ju dra NYTTA av! 

SÅ 

Har ni tråkigt? Svårt att få tiden att gå? 

Jag skulle behöva få hundgården byggd - det finns nät men inga krafter! Så fort högdjuren tar sig tid att svara på mina frågor tänkte jag bygga ett utedass - behöver antagligen hjälp med det också! Golvet i bastun borde kaklas och när man ändå håller på så kan man ju kakla golvet ända till ytterdörren EFTER att de nya mellanväggarna byggts upp och målats. 

DESSUTOM 

Hade jag tänkt sätta upp utebelysning fram till stora vägen innan vintern kommer OCH röja källaren så att all ved får plats! 

Ps. 

Har ni tänkt skaffa katt - här finns några JÄTTEFINA kattungar som söker nya hem! 

Skämt åsido - jag är verkligen glad att ni hittat hit! :) 

Detta inläggs förord: FÖRANLEDA
Ingen ANING om vad de menar i ordlistan - varför har de så korta och ofullständiga förklaringar? Om jag skulle förklara det här ordet med MINA ord (vilket jag iochförsig redan gjort med alla de andra) skulle jag säga att föranleda betyder att det KAN leda till att något händer men...jag kan ha fel!

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Svar på fråga 1.Älskar att läsa din blogg, du skrivar bra och underhållande!
Svar på fråga 2. Vilka är ni? Camilla
Hur ser ni ut? Kolla min blogg
Hur gamla är ni? 32
Var bor ni? Stockholm
Är ni lyckliga? Ja
Nöjda med era liv? Saknas en gubbbe, men annars inget att klaga på.
Är ni glada? Ja
Ledsna? Inte just nu!
*kram*

2007-08-01 @ 22:12:12
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Think Twice

Hihi....ja det var många frågor....men misstänker att du redan vet vilka vi är som tittar in här å kommenterar!
Men du skriver kul....så jag är alls inte förvånad!
Fast besökare från USA....känns ju bara *häftigt*...och så många från Findland.....dax att börja skriva på finska... !!??
(Har faktiskt stött på en blogg som skrev inläggen på 3 språk...) *imponerande*
Ha det gott!
/Kram

2007-08-02 @ 00:33:27
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: matilda

så internationell din blogg är :D

2007-08-02 @ 01:01:15
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Pappa

...har vi/du släkt i USA också?..../kram

2007-08-02 @ 09:53:33
Postat av: Nette

Camilla:
Tack - du är gullig du! Kram! :)
Think Twice:
Jo, er vet jag men man blir så nyfiken på alla andra som aldrig säger något! TRE språk? Jag har redan fullt upp med bloggandet - satte jag igång med en massa olika språk blev det ett fulltidsjobb! :D Kram!
matilda:
Hehe, javisst! :)
Pappa:
Tydligen har vi det! ;)
Kram!

2007-08-02 @ 10:52:37
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Sanne

Vad vore dagen utan din blogg, Nette..:) Kram

2007-08-02 @ 11:56:22
Postat av: Nette

Sanne:
Så du är här och läser? Vad roligt! Kram tillbaka till dig!!! :)

2007-08-02 @ 22:59:34
Postat av: Helen

Haha du är för rolig o det är defenitivt svaret på dina frågor. Vi har hittat en rolig, trevlig o underhållande person. det är inte var o varannan som har den gåvan :)
Men jag är iaf: Helen, Ser ut som de flesta 42 år osv ;)

2007-08-03 @ 08:44:10
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0