NÅGOT ÄR FEL!

Oj då...


Nu var det tydligen dags för en sån dag igen...


FÖR


När jag VAKNAR trött, sur och grinig...



Vet jag att DET HÄR - det bådar INTE gott!


OCH


När jag sedan sätter mig framför datorn och kollar in hus till salu och granskar lediga arbetsplatsannonser på annan ort så är det bekräftat...


Något är fel!


Tänk att det ska vara så svårt att nöja sig med det man har?


VISST


För det mesta ÄR jag nöjd och även om inte ALLT är precis som jag tycker det ska vara så är det helt ok - det går att leva med...


MEN


Så händer något och så är det slut på nöjandet - så här tänker jag inte ha det - fuck this - nu ska det bli annat!


OCH


Hellre än att ta tag i saken som VERKLIGEN stör mig så är jag beredd att ändra ALLT?


Hur dumt är inte det?


NEJ


Den här gången ska jag handla annorlunda - den här gången ska jag ta tag i det störande momentet... försöka få någon ändring...


OCH


Går inte det....


JA


Då får jag väl helt enkelt mer tid över för bloggandet!


Önskar er alla en riktigt fin första advent!


Kommentarer
Postat av: Pia

Trevlig första advent hoppas jag du får med goa glada miner ;)

2007-12-02 @ 17:49:39
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: Helena

Hallå där, det låter som om detta kan utvecklas till en följetong. Klokt att ta tag i en sak i taget kanske.

2007-12-02 @ 18:51:33
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: ulla

Hej
Alltid lika intressant att följa dina resonemang.......... få se vart de leder denna gång ........?????
Hoppas du/ni haft en trevlig lilla jul/första advent. Vi har haft det lugnt o skönt, inget program alls , förutom i kväll då ungdomarna + respektive (dom som har) var hem på jul-mat ( mest bara "fusk" dock, färdigköpt julmat ............ far i huset låtsades bli chockad o sa att så skulle ALDRIG farmor ha gjort ..........)

Hälsar svägerskan

2007-12-02 @ 19:42:47
Postat av: Annelie

Hoppas helgen varit fin för dig och attd en fortsätter vara det.
Kram

2007-12-02 @ 20:46:04
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Nette

Pia:
Hehe...tack ska du ha! :)

Helena:
Men...mycket roligare att ända allt på en gång... :)

Ulla:
Just nu har jag lugnat ner mig ännu en gång men det var väldigt nära den här gången.... :)
Stackars far i huset - miljöombyte på hög nivå! :D

Annelie:
Tack detsamma!
Kram :)

2007-12-07 @ 11:47:47
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Dragon Games

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2010-02-02 @ 10:26:09
URL: http://dragon-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0