UTMANING - DATORER & INTERNET

TADAAAA  - det är PREMIÄR - min FÖRSTA utmaning!!!!

Carina har utmanat mig (eller egentligen alla som besöker hennes blogg) och den här gången NAPPAR jag!

Vilken sajt besökte du senast?
Carinas blogg där jag hittade den här listan!  :)

Vilken sajt besöker du oftast?
Eh...det var en svår fråga! Det är nog Google tror jag?

Vad har du för dator?
En bärbar silverfärgad Fujitsu Siemens. Helt ok om man inte stör sig allt för mycket på att ljudet inte funkar IGEN en gång, tangentbordet FORTFARANDE jä*las så man måste ha ett usb-tangentbord kopplat till den och att fläktarna för ett himla oljud.

 Vilken text kommer fram om du trycker Ctr+V?
Jag var ju naturligtvis tvungen att testa - hade ju redan glömt bort att jag just kopierat den här listan!

5 saker du googlat på nyligen? 
Kolmården, bussresor, paketresor, BonBon Land, sommardäck (upptäckte  först idag att jag BORDE ha satt under sommardäck för flera veckor sedan).

Jag, i min tur, utmanar alla som har lust att bli utmanad! :)


Kommentarer
Postat av: Sampe

Hmmm, denna lista ska jag kopiera av dig så snart jag får möjlighet till det. Nu har jag absolut inte tid. Jag har egentligen inte heller tid att sitta här och snoka igenom din sköna blogg. Men jag har tur - jag har nämligen lärt mig att prioritera HA HA HA HA!! Så därför sitter jag fortfarande kvar och knåpar ihop detta inlägg ;)

2007-05-03 @ 18:02:06
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Carina

Vad kul att du antagit utmaningen! Åh, första gången du antar en utmaning - vad roligt! :)

2007-05-04 @ 12:16:25
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0