KAN MAN?

Mitt minne är legendariskt...


En legend...


FÖR


Det existerar helt enkelt inte!


När det gäller möten, tider osv kan jag plita in dem i vår kalender och bloggen är ett utmärkt hjälpmedel som kan gälla som dagbok - även om jag inte skriver vad som händer minns jag vad jag skrev JUST DÅ - just den dagen...


MEN


Människor jag träffat kan jag inte plocka in i varken kalender eller blogg - det här ställer till en massa krångel...


På byn har jag flera gånger träffat på en tjej - "trevlig typ det där" - "lätt att prata med" - "har nog träffat henne någonstans men var"?


Igår var hon med på föräldramötet - i egenskap av kurator!


JAMEN HALLÅ!


Jag BORDE ju ha vetat att hon var mina barns kurator eller hur?


Kan man ha alzheimers i min ålder?


Kommentarer
Postat av: Keka

Ööööh, vem e du?

2009-04-03 @ 11:14:28
Postat av: Fia

Ja,samma undrar jag :)

2009-04-03 @ 18:13:49
Postat av: Helena

Känner igen dedär. Har en väninna som kallar de för teflonminne, inget fastnar i de !!

2009-04-03 @ 19:19:09
Postat av: Annelie

HAhhaha, ja det kan man, men det lider du nog inte av =)

Kanske beror på att dom inte går hos kuratorn, eller ;-)

Ha det toppen! kram

2009-04-04 @ 20:35:55
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0