SLUGA RACKARE!

Jaha ja - nu kommer vi tillbaka till ett av mina favoritämnen...


FÖR


Det lufsar tydligen en björn här på ön igen...


OCH


Det må vara hur säkert som helst att gå ut i skog och mark TROTS björn - JAG gör det iallafall inte...


Hur kan man vara säker på att björnen är som alla säger "mycket räddare för mig än jag för den"?


Vet den OM att det ska vara så?


Man säger ju precis samma sak om spindlar men de mordiska bestarna kommer ju på - när man minst anar det ser man något asigt som kryper upp för armen och TRO MIG - om den verkligen vore så himla rädd för mig som alla påstår att den är skulle den väl inte göra det - eller hur?!?


NÄNÄ


Jag VET nog jag vad de där björnarna går för...


Sluga rackare, det är vad de är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0