ALLA HEMMA - NÅ NEJ!

Det blev ingen ny säng...

FÖR

Mitt i allt slog influensan till!

Från att ena minuten må hur bra som helst, om än lite tröttare än vanligt, hade jag plötsligt ont i halsen, lungor och huvud medans kroppstemperaturen steg till 38 grader...

MEN

Alla som har barn vet hur det är - man kan inte bara dra täcket över huvudet och må skit...



Helgen har passerat som vanligt...

FAST

Natten till lördagen var det ganska eländigt - när värsta frossan gått om var det ÄNDÅ omöjligt att sova (mycket tack vare tortyrsängen då)...



Ett par timmar mitt i natten satt jag uppe och filosoferade...

ÖVER

Hur människans hjärna påverkas av feber...

FÖR

När termometern visade lite på 39 grader - när jag kände mig duktigt "borta" - när allt gick i "slow motion" - när omvärlden snurrade - när allt var såååå fiiiiint...



Satt jag i soffan och nynnade på Afromans "Because I got high" för mig själv...

Alla hemma?

NÅ NEJ!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha...tufft ;) (int me flunssa då men..)

2009-02-08 @ 12:26:19
Postat av: Annelie

Stackare...jag hoppas du har avlastning av barnets pappa.

Krya på dig! Kram

2009-02-09 @ 16:19:56
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: ullrika

usch då. sjukdom är kasst. men den där låten är såå bra! eller nja. den är okej. och rolig!

2009-02-10 @ 00:57:43
URL: http://akirllu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0