UNICEF BARNBIDRAG

Har länge tänkt tanken...

"Jag BORDE bli fadder"...

MEN

Det har liksom inte blivit av - mest för att man oftast sitter och räknar ihop upphittade cent i slutet av varje månad och ÄNDÅ är tvungen att hyvla kreditkortet förr eller senare för att få det att gå ihop...

FAST

När jag idag upptäckte att man kan bli "Barnbidragsgivare" hos Unicef för en futtig liten minimisumma som sex euro i månaden slog jag till direkt - ÄNTLIGEN kan jag också hjälpa till - åtminstone LITE iallafall...

Tänk...

SEX EURO!

En pytteliten utgift i våra ögon MEN ger man den till Unicef istället för att slösa bort den på något totalt onödigt kan den användas till att få fram 2400 liter rent vatten ELLER vaccinera 51 barn mot mässling ELLER ge 60 barn poliovaccin ELLER...

Inte behöver man bekymra sig över räkningar heller - det är bara att skriva på en fullmakt så dras summan automatiskt från ens bankkonto varje månad...



Dagens tips blir:

Bli en barnbidragsgivare hos Unicef du också!


Kommentarer
Postat av: Keka

Nu är jag oxå barnbidragsgivare!

2009-02-25 @ 06:37:51
Postat av: Gunvor

Jag är redan fadder till en jättegullig flicka, Natalia 9 år, i Paraguay.

2009-02-25 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0