NERVRETANDE AUKTIONER

Visst är det roligt med nätauktioner...
MEN
När man sitter med vinnande bud och det bara är en liten, liten tid kvar innan auktionen stängs...
Är man halvt hysterisk - "tänk om någon slänger in ett högre bud - vad gör jag då?" - "hur mycket är jag villig att betala för det här?"...
OCH
Även om jag för det mesta sätter in en gräns på vad jag är villig att betala samt använder mig av automatisk höjning ända tills den gränsen är nådd har det flera gånger hänt att jag i slutändan loggar in och bjuder högre...
FÖR
Just då är man HELT säker - "Vad fan?" - "Den där är ju MIN" - "Jag SKA ha den!"
Nu är det bara en halvtimme kvar av auktionen där jag försöker ropa in leksaksköket här nedanför till lilla damen - hon ska (OM jag vinner) få det i födelsedagspresent hade jag tänkt...
MEN
Förmodligen loggar väl någon in i sista minuten och snor det...
Skulle inte förvåna mig ett dugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0