JULEN ÄR RÄDDAD!

Jag var på magnetröntgen av skallen i januari.  

PRIVAT!  

Kostade MULTUM men vad GÖR man när man är orolig och skulle fått vänta tre månader om man INTE gått privat?  

Närmare 500 euro fick jag lägga ut MEN då fick jag faktiskt en cd-skiva med bilder på min hjärna! 

Arg som jag var över hur DYRT det blev bestämde jag mig för att NÅGON ***** NYTTA skulle jag DEFINITIVT ha av de här bilderna!  

Frågan var bara HUR? 

Då slog det mig - om nyblivna föräldrar kan skicka ut egenhändigt gjorda julkort med foto på sina små älsklingar varför skulle inte jag kunna dela ut julkort på min hjärna? 

SÅ 

I år skulle släkt och vänner få julkort med temat Nettes HJÄRNA!  

Årets JULKLAPP skulle bli Nettes HJÄRNALMANACKA!  


Januari - Storhjärnan

Februari - Lillhjärnan

osv.


Problemet var bara att jag SLARVADE BORT skivan - plötsligt var den bara försvunnen!!!!

MEN

Gissa vad jag hittade idag när jag städade?

JEPP - min CD-skiva! Julen är räddad! Jag tror det blir en HIT! 

image11image12image13

Ps.
Man FÅR skratta! Jag och barnen har haft skitkul hela kvällen åt hur mamma ser ut inuti! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja men... du e bara för härlig!
Känns som om jag känner dig väl nu, vi har ju tagit steget till att visa vad vi tänker... eller i alla fall du... och nästan *skrattar*
GUUUUD... ja vill me ha sånna julkort. Får man beställa hos dig kanske? Du kanske tjänar ihop dessa pengar du la ut på att sälja "julkorten" vidare! *snilleblixten... undrans om min hjärna oxå skulle sälja*?

2007-04-27 @ 22:01:26
URL: http://elentari.blogg.se
Postat av: christel Blennerup

Halloj "järn bruden" ;-)
ja men se..du har en hjärna du med :-)
hur gick det på röngen av den nu då..så här på håll ser det väla ut som det ska iallafall!! //trevlig helg

2007-04-28 @ 00:03:42
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Larran


hahaha.
Du är rolig du :)

2007-04-28 @ 03:21:02
URL: http://larran.blogg.se
Postat av: Nette

Nina - vilken YPPERLIG ide´! Jag ska genast skaffa en webbshop där jag sedan kan sälja mina julkort, kalendrar och t-shirts med texten "Enkel men rar" och bara "Enkel" (alternativet för de mindre rara). :)

Christel - JEPP - gissa om jag är STOLT! Det är ju inte alla som har bildbevis att visa om någon tvivlar på att man har en hjärna! ;)

Larran - Tack! :)

2007-04-28 @ 11:55:04
Postat av: Anonym

Men då får du min adress, ett sånt kort vill jag ha :-)

Jodå, det verkar som om många inte har distansierad humor men jag håller med dig, det där plakatet var äckligt roligt!!!!

2007-04-28 @ 23:54:24
Postat av: Blogg-Erik

Jisses jag glömde att skriva i mitt namn i förra inlägget men nu så har du det

2007-04-28 @ 23:58:36
Postat av: matilda

ha ha, vilken underbar idé! jag är trött på alla tomtar och paket, det är dags för lite nytänkande tycker jag!! :D

2007-04-29 @ 21:05:45
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Samunia

Haha, sköna hjärnbilder!:) Inte varje dag man ser såna i bloggvärlden:P

2007-05-01 @ 10:45:16
URL: http://samunia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0