KATTUNGE-ANNONS

Igårkväll när jag försökte få in Lilla My hade hon absolut NOLL intresse av att komma in - jag stod på trappan i 20 minuter och lockade men ICKE att katten dök upp. 

Imorse när jag tittade ut genom fönstret under tiden kaffet blev färdigt fick jag syn på SLAMPAN. Där ligger hon och RUUUULLAR i gräset medans en hankatt med sönderrivet öra HÄNFÖRT sitter bredvid och äter henne med blicken!  

TJOFF så åkte Lilla My in och nu har hon UTEGÅNGSFÖRBUD tills hon skärper sig - om inte JAG får nåt ska inte hon heller få! NÅGON rättvisa måste det ju finnas! 

Om en kvinna känner lust och har sex med okända män anses hon vara OMORALISK.  


PANG!

 

Stämpel i pannan!

 

HÄR har vi ett LUDER!


KATTER har inga sådana regler - det verkar iallafall inte så. Där kan man minsann yla och åbäka sig med lyftad rumpa utan att skämmas! 

MEN 

Vilken tur att VI MÄNNISKOR inte funkar så! TÄNK vad URJOBBIGT det skulle vara att t.ex. handla i ett köpcenter i mars. Golvet skulle vara fullt av ylande, ålande kvinnor - ett rent HELSIKE att kryssa genom högarna med de där tröga kundvagnarna som butikerna envisas med att ha! Om du tycker att handlande är jobbigt NU så tänk hur det skulle vara DÅ! 

Lilla My blir alltså UTAN...

MEDANS

 

Lillan däremot lyckades bli på smällen utan att hennes enfaldiga matte ens fattade vad som var på gång. Vi väntar alltså kattungar - SNART - katten är rund som en boll!

 

Om någon önskar sig en kattunge vars mor är en lurvig SLUG kissekatt med skogskatt-blod i sina ådror så är detta tidernas chans!

image9
Blivande stolt mamma!


Kommentarer
Postat av: Larran


Hahaha, du är rolig du. :)
Stackars katt, blir bestraffad på det sättet. ;)
Du får säga åt Lilla My att hon får ut och leta efter en man åt dig, så hon oxå kan få leka fritt, precis som lillan ;)

2007-04-24 @ 20:43:17
URL: http://larran.blogg.se
Postat av: christel Blennerup

Finns det hundtrick , finns det säkert katttrick(om du har sett filmen hundtricket förståss) ..iallafall så handlar det om att ragga upp ett lämpligt "offer" med sin hund..titta vilken söt hund..kan våra hundar få leka..och sedan så..ja du vet *s* kanske du kan kolla dom därade katthanarnas hussar ..
ser fram emot att se dig blogga snart om att du springer några km ;-) //C

2007-04-24 @ 22:16:29
URL: http://www.freewebs.com/xaxxa/
Postat av: Nette

Tycker ni synd om KATTEN???? :)

Jag vet inte om jag VILL söka upp katthanarnas hussar. Jag menar...man brukar ju säga..."sådan matte, sådan hund" - det gäller ju säkert katter också.

TÄNK bara vilket intryck de skulle få av mig när de ser Lilla My åla och yla!!! :)

2007-04-25 @ 10:28:40
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Sampe

ja, vilken superblogg jag hittat! Du skriver med en sådan humor som tilltalar mig! Alltid skönt med ett garv!

Perfekt! Fortsätt så här!

2007-05-02 @ 19:51:03
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Vetlemoa

Your website is extremely interesting

2010-03-02 @ 10:54:35
URL: http://vetlemoa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0