GE EN KRAM!

MEN HALLÅ!


Kramas för de ensamma - vilken HÄRLIG kampanj!


Att svenskar gillar att kramas är ju ingen nyhet men det finns MÅNGA människor som inte HAR någon att krama - som är tvungna att vara ENSAMMA - ingen att prata med - ingen att känna samhörighet med...


DET tycker jag är HEMSKT!


OCH


Därför tycker jag att det är underbart att någon gör något åt det...


FAST


LITE futtigt är det ju förstås att man bara får en kram på skärmen om man inte har möjligheten att lägga högsta budet på Blocket...


FÖR


Visst vore det lite roligare att få en kram på riktigt - hemlevererad - på trappan!?!


Om vi tar Lasse som exempel (för honom har jag faktiskt fått en RIKTIG kram av en gång i tiderna) så står det 200 kronor + ev trafikkostnader och det kunde väl stå för kilometerersättning då?


Eller?


Kommentarer
Postat av: Helen

Hej min vän o tack för de fina orden, så glad jag blir o måste säga att det är ömsesidigt. Blir alltid så glad när jag kommer in på din sida. Du ger så mkt av dig själv, mkt glädje. Det hade varit en ära att va din vän utanför bloggvärlden :)
Har haft en lite jobbig tid med värken men just nu känns det lite bättre.
Massa kramar till dig över nätet.

2007-12-01 @ 21:49:50
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: matilda

Här får du en virtuell kram från mig!! :D Helt gratis!

2007-12-02 @ 20:10:47
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Nette

Helen:
Tänk att det kan bli så - att man fäster sig vid människor bara tack vare deras ord! :)
Kramar tillbaka!!!!

matilda:
Tack vad snäll du är! :)

2007-12-07 @ 11:45:11
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0