SJU ÖNSKNINGAR

JA...vad säger man?

Man ska absolut inte planera - det blir ändå inte så som man tänkt...

Just nu händer det SNABBT en hel del oplanerat...

OCH

Jag har plötsligt inte tid över att skriva - det mesta av min tid går istället ut på att vara förvånad...POSITIVT förvånad kanske jag bör tillägga! 

MEN

Jag har iallafall blivit utmanad av Carina! Utmaningen går ut på att skriv en önskelista med 7 önskningar. Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar.

Jag önskar...

1.
Att mina nära och kära får vara friska, lyckliga och känna att de är älskade.

2.
Att...jäklar vad SVÅRT det här är....mina barn får en riktigt fin jul och ett härligt jullov...

3.
Att allt fortsätter att vara så enkelt som det verkar vara just nu?

4.
Att mamma skulle sluta för dagen så jag kunde ringa henne!

5.
Att...jamen HALLÅ - hur svårt kan det egentligen vara att komma på sju önskningar? Nåja, vi tar väl det där med pengar då - jag önskar att jag kunde vinna på Lotto eller något - nu ligger potten på tre miljoner - det kanske inte skulle vara SÅ illa!

6.
Att jag inte vräkt i mig en massa kyckling och potatissallad...mår inge vidare!

7.
Att ALLA skulle få vara friska, lyckliga och känna sig älskade!

NÅJA!

Det lyckades - jag fick ihop sju stycken...

OCH

Nu utmanar jag i min tur just DIG!

Om du fick önska dig sju saker - vad skulle det då vara?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tycker också det är lite klurigt =)
Jasså barnen kom inte iväg till sin pappa, det är alltid tråkigt. Hoppas bara att dom atr det bra.
Hoppas stormen lagt sig där och att du har det bra/kramar

2007-12-12 @ 00:25:42
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Nette

Annelie:
Konstigt det där - hur kan man ha svårt med att hitta på önskningar? Är det ett tecken på att vi har det riktigt bra egentligen och är nöjda med det vi har? :) Barnen är ganska vana så de tog det rätt bra (vilket är bedrövligt på sitt sätt för det är ju inte bra att de är vana med något sådant) - hoppas du också har det bra "over there" - kommer in och hälsar på dig så fort jag får lite tid över! Kram!

2007-12-12 @ 06:09:17
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0