STORM TILL HELGEN

Jösses vad det blåser där ute...

Stod just ute på trappan och kollade in fenomenet - en del av träden ligger vågrätt...

TUFFT!

Jag gillar stormar - det är MYSIGT!

Idag är det tänkt att ungarna ska åka till sin pappa (om han inte blåst bort då för han skulle ha varit här för typ tre timmar sedan) så om strömmen hålls kvar är det CSI Miami som gäller hela kvällen (lånade en box av grannen)  - blir det däremot strömavbrott så är det myspys med levande ljus och djupdykning i någon bok istället...

OBEROENDE

Så önskar jag ER en riktigt härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Pia

med andra ord en hel myspyshelg, ha det gott

2007-12-07 @ 16:08:14
URL: http://zanahoria.blogg.se
Postat av: ulla

Hej
Här blåser och ösregnar det också ...........
Blir en TVkväll i soffan, med "På spåret" ( såna program som tanter som jag tittar på, och försöker hänga med och svara på frågorna ).
En trevlig helg önskar jag dej också !!!!
Svägerskan
P.S. Du kanske inte ser SVT ?

2007-12-07 @ 18:40:54
Postat av: JR

Vad avis jag blir!! Jag gillar oväder, det är coolt. Men det är väl ingen risk att det blir det där jag bor, förstås..fast det har ösregnat hela dagen, men inte blåst. Tyvärr. Snöstorm vore coolt, ala 17 november 1997 då man inte ens kunde gå ut..minns du? Förresten, måste bara berätta...4 stycken kattbebbar blev det i eftermiddags! :)

2007-12-07 @ 19:03:43
URL: http://jrmoments.blogspot.com
Postat av: Nette

Pia:
Jajamensan - tack detsamma! :)

Ulla:
Nja...vi har SVT Europa men antennen är så dålig att signalen bryts hela tiden...så...här ser vi bara de finska kanalerna...nåja...det kunde vara värre! :)

JR:
97? Nja...det gör jag nog inte så där direkt men jag måste fundera lite - kanske det kommer tillbaka? GRATTIS till tillökningen! :)

2007-12-08 @ 12:00:43
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0