ROCKIN' GIRL BLOGGER

Jag har blivit TAGEN! 

Tagen i bloggen alltså - inbilla er inget - jag är fortfarande jungfrun på glasberget! :) 

Den här tagenheten (hehe, jag vet nog att det inte heter så) går ut på att man i sin blogg berättar om fyra KVINNLIGA bloggare vars bloggar inspirerar - dessa bloggare väljer sedan, i sin tur, fyra bloggar som inspirerar DEM och så fortsätter det.  

Bra ide´! 

Jag tackar härmed Pialotta, Annelie, Helen, Think Twice för att de valde att ta fram MIG och på samma gång vill jag ge dem STORA kramar för de fina ord de beskrivit mig med! Jag blev JÄTTEGLAD att höra att de gillar det JAG skriver lika mycket som jag gillar det DE skriver - tänk att man kan bli så beroende av sina vänner på nätet! :) 

Nu är det ju så att jag har FLER kvinnliga bloggare än BARA FYRA som jag vill ta fram men jag gör som så att jag tar de fyra första i webbläsarens lista som ännu inte verkar ha blivit tagna. 

Nu börjar jag! 

Camilla - Camilliondollar baby - en av de första jag hittade på nätet när jag började upptäcka bloggandet! DÅ hette hon Blogglösa Camilla och bara DET fick mig fast - ett namn som skvallrade om underbar humor och det visade sig stämma! Hos henne hittar man ALLT mellan himmel och jord! 

Carina - Carinas blandning! Ännu en av de första jag hittade på nätet och flitigt använd i min favoritlista. Jag är fruktansvärt (på ett positivt sätt alltså) imponerad över mångfaldet i hennes blogg - där finns MASSOR av information i en härlig blandning -har ni inte redan besökt henne MÅSTE ni göra det - ni kommer inte att ångra er! :) 

Mötley Crue Annika - HÄRLIG TJEJ! Jag är FULLSTÄNDIGT beroende av hennes blogg TROTS att vi egentligen inte har SÅ mycket gemensamt - iallafall inte musiksmak! :) Hos henne hittar man alltid intressanta saker och jättefina fotografier! 


Carola - Carolangel - ja, vad ska jag säga - jag kan knappt beskriva det jag vill säga! Nu är det ju så att man egentligen inte kan bedöma en människa efter hennes blogg men jag gör det ÄNDÅ - mitt intryck av henne är att hon är en otroligt VARM och SNÄLL människa - jag kan vara supergrinig ända tills jag besöker hennes blogg och plötsligt bara försvinner det - jag känner RO hemma hos henne!

    

Kommentarer
Postat av: MoggMaster

och vad va det för fel på min blogg haha. ids int byri fittas na.

2007-07-28 @ 19:14:12
URL: http://moggmaster.blogg.se
Postat av: Nette

Moggmaster:
NÅ int fittas ja alls - he va ju bara he att i sku vaa kvinnona å he reknar ja int ritti te til! ;)

2007-07-28 @ 20:53:20
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Carina

Åh, vad kul att man bitt tagen i en utmanin! Ska naturligtvis vara med i utmaningen, men jag fixar det imorrn. Tack snälla du för de breskrivningen. Det är kul att min blogg besöks så mycket. Kul att min blogg kan vara till användning med all info jag har. :)

2007-07-28 @ 22:28:04
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Carola

Så kul att jag blev tagen..så gullig du är. Jag har saknat din blogg. Så jag har lite och ta igen nu, men nu är jag på gång igen. KRAM

2007-07-29 @ 15:23:51
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Va kul, att jag har blivit "tagen" och för de fina orden. Ska ta tag i det på en gång!

2007-07-29 @ 23:47:45
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Rasmusviktoria

Great site keep up the good work

2008-06-05 @ 13:32:01
URL: http://rasmusviktoria.iblog.co.th
Postat av: Linusnikita

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 09:06:08
URL: http://linusnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0