UTMANING - JAG ÄR...

Den HÄR dagen har då börjat USELT!

För det första är jag TRÖTT. För det andra är det stopp eller nåt i toan - när jag lyfte på locket fanns inget vatten kvar i stolen så jag testade spola och då höll det på att svämma över men sedan rann allt vatten bort IGEN? Hur fixar man SÅNT? Å sen - för det TREDJE så har Lillan protesterat mot kattmaten - bredvid matskålen ute i vindfånget låg inte mindre än två döda möss och en uppäten fågel.

SUCK!

Jag har blivit utmanad av Annika - en MYCKET utlämnande utmaning där de MINDRE rara sakerna kommer fram MEN...jag antar den ändå - gör den gärna du också! :)

JAG ÄR:
Blyg: Det ÄR jag faktiskt även om man kanske har svårt att tro det alla gånger!
Smart: Efter att jag plöjt igenom ordlistan är jag nog det :)
Långsam: Det tror jag inte? Lite småtrög kanske?
Stressad: Ibland - ibland inte
Tålmodig: Nå nej - jag vill att saker och ting ska ske meddetsamma OM det inte är så att jag bestämt mig på förhand att jag ska vänta - DÅ är jag tålmodig!
Djup: Jadå, även här kanske man inte kan tro det men det ÄR jag...ibland...
Öppen: Om det mesta...
Ärlig: Jepp men aldrig på så sätt att jag sårar någon med vilja!
Positiv: Visst - mitt motto är ju att det kunde vara värre!
Rolig: Jag har förstått att jag kan vara det ibland...
Ansvarsfull: Det beror på vad det gäller...

JAG HAR
Svikit en kompis: Det har jag säkert :(
Förlorat en bästa vän: Nej, det tror jag inte?.
Sagt att jag älskar en kompis: Jadå
Sovit med en killkompis: Jo
Sovit med en tjejkompis: Jepp
Pussat en av samma kön: Jajamensan
Slagit en kompis: Inte vad jag minns?
En kompis som vet allt: Det skulle väl vara Tina då och mamma!
Berättat hemligheter: Jo det har hänt MEN vissa hemligheter håller jag definitivt tyst om!

JAG HAR
Blivit sårad: JA det HAR jag och jag är LÅNGSINT!
Haft stadigt förhållande: Jepp, längsta är väl runt en 12 år?
Krossat någons hjärta: Jo
Gett någon ditt hjärta: Ja
"Playat" någon: Eh....nja...jo...dum lista det här!
Sagt att jag älskar någon och menat det: Finns det någon som INTE gjort det?
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Jaja, jag HAR väl det...
Varit otrogen: Jäkla lista - ja det har jag MEN det skulle jag inte göra om NU!


FAVORIT:
Låt just nu: Fuck it! Härlig text - riktigt mysigt gullig! :D
Pryl: Har ingen riktig favorit där?
Film: The lake house!
Bok: Just nu är det naturligtvis Svenska akademins ordlista!
Lärare i skolan: Just nu? Eh...ingen av dem? Från förr är det ju naturligtvis...ja men...skit...nu har jag ju GLÖMT vad han hette...han som hade engelskaundervisningen i Engelbrektsskolan i Halmstad -85 till - 87...hur har jag kunnat glömma vad han heter? Henrik? Jättegullig var han iallafall! :)
Plats: HEMMA!
Frukt: Äppel... tror jag.
Dricka: Kaffe och Coca Cola
Ha på mej: Jeans och tröja PLUS raggsockor om det är kallt!


JAG HAR
Opererat mig
: Jepp
Cyklat omkull: JA! JÄKLAR vad ONT det gjorde!
Sjungit i duschen: Jajamensan!
Hoppat bungyjump: Aldrig!
Fobi för något: Sprindlar och höjder.
Sett någon dö: Ja, det har jag...
Varit på begravning: Jo
Sagt att jag hatar någon: Jajamensan - titt som tätt! :D


LIVET:

Svart eller vitt: Vitt....eller grått....eller rött eller....
Skriva eller tala: BÅDA - jopelfia både med mun och fingrar!
Öl eller cider: Ingetdera men måste jag ta någon så blir det cider!
Nagelbitare: Näpp!
Mobil eller ipod: Mobil - har för tillfället tre stycken!
Snygg eller charmig: Jaha, det skulle väl vara charmig då?
Lösgodis eller choklad: Båda?
Frukt eller grönsaker: Jamen vad ÄR det här? Eh...frukt?
Film eller serie: Serie absolut...för...det är väl det som menas? Att ens liv antingen är en serie eller en film? ÄH - svår lista det här!
Festa eller softa: Softa!
Sommar eller vinter: Höst!
Fredag eller lördag: Fredag
Ljus eller lampa: Ljus
Kärlek eller vänskap: Är MYCKET skeptisk till kärlek så det får väl bli vänskap då FAST kärlek till familjen finns ju - hmmm...jag väljer båda!

Dagens ord: FÖRA
Röra sig eller uppträda. Man kan till exempel föra sig behagfullt eller klumpigt, man kan även föra någon till sjukhuset så att läkarna sedan kan föra journaler om dem man fört dit osv.

NU är det dags att ta striden med toastolen - hoppas ni har det JÄTTEFINT!


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Lycka till med toan!

2007-07-30 @ 11:53:11
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Annelie

Kul med listan, mindre roligt med toaletten...och kattrackarn då som protesterar..hm
Du får ha det så fint((kram))

2007-07-30 @ 12:30:11
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Nette

Camilla:
Tack - det behövdes - men efter en flaska propprensningsgrejsemojs och många hinkar vatten löste det sig - förmodligen var det en katt eller nåt i röret ;)
Annelie:
Dags att byta kattmatssort! Lillan är kinkig - hon gillar inte knallar - det ska vara BURKMAT men det får hon inte så då ger hon igen. Dumma envisa katt! FAST...ganska fin ändå! :)
Kram!

2007-07-30 @ 14:55:17
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: crue Annika

kul att du var med :) önskar dej en bra eftermiddag ,jag och syster har varit å handlat inför hennes fest på lördag bilder finns på min blogg kram

2007-07-30 @ 16:08:46
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Chronicletokio

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2008-02-10 @ 11:25:57
URL: http://chronicletokio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0