DEN SOM SPAR HAN HAR!

Min källare:


Förutom bastu och tvättstuga finns det bland annat... 

Fyra bokhyllor, ett köksbord, travar med ved, en gräsklippare, massor av överbliven bastupanel, några kubikmeter färdigsågad övrig panel, fönster-, tak-, och golvlister, bräder, vindskyddsskivor, gamla fönster,  björnull, gamla spegeldörrar, nya fula dörrar, tre stora kaninburar, en råttbur, två hamsterburar, en fågelbur, en madrass, en oändlig mängd med trasmattor, en grill, fina trästolar, fula trästolar, en cd-hylla, en barnvagn, hinkar och andra byttor, massor av blomkrukor, tusentals kablar, vattenslangar, lådvis med kakel och klinker, högtalare, hallbord, en ihopplockad julgran av plast, en isärplockad julgran av plast, massor av glastegel, gamla datorskärmar, annat datorskräp, kuddar till utemöblerna, fyra bastanta utestolar i trä, fyra gröna plaststolar, andra utestolar, en oljekamin, vardagsrumsbord, portföljer, ryggsäckar, saftmaja, trallar, sänggavlar, fanerskivor och en barnstol. 

UNDER, MELLAN och PÅ allt detta finns otaliga mängder av proppfulla sopsäckar, bananlådor och plastpåsar med osorterat innehåll. 

Jag blir GALEN - i sommar ska ALLT bort!

Dagens program var att HITTA och ta fram utemöblerna.
Nu är jag de tre essen - SUR, SLUT och SKITIG!

Hur har er dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var inte dåligt..stor källare;)
Min dag har varit seg.Ha det fint/kram

2007-05-12 @ 20:50:44
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Nette

FÖR stor källare - en som jag, d.v.s. en som SAMLAR på allt borde ha en pytteliten etta med kokvrå för att kunna låta bli att skaffa och spara allt! :(

Du med - kram! :)

2007-05-12 @ 21:22:31
Postat av: Carola

Jag rensade min källare förra året. Satte en annons på blocket och sålde allt. Jag gillar Finlands låt. Bastu..låter inte alls dumt.sauna..Kram

2007-05-12 @ 22:02:35
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Pappa

Ps Carola...Nette tömde nog sin hon också men.......

2007-05-13 @ 19:25:01
Postat av: Nette

Carola:
Bastu är helt ok även om jag sällan använder den. Min är vedeldad så det blir lite speciell känsla...ganska mysigt! :)

Jag har en massa skräp...tvivlar på att någon vill ha det så jag vet inte om det ens lönar sig att testa att sälja?

Pappa:
SKVALLERBYTTA!!!! :D Det är ju TVÅ ÅR sedan!

2007-05-13 @ 20:12:04
Postat av: pappa

Kkkkkkram.................

2007-05-13 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0