PEDOFILER - JÄVLA KRÄK!

De har en tävling på en resesajt jag nu glömt namnet på. Man ska skriva en reseberättelse - har man tur och vinner kan man få åka till New York eller någon annan plats man annars inte skulle ha råd att besöka. Eftersom jag lever efter den filosofin att man ALLTID kan testa så tänkte jag skriva en idag.

MEN 

Innan jag började gjorde jag min dagliga morgonrunda genom mina bloggvänners inlägg för att se vad DE hade att berätta. När jag besökte Blogglösa Camillas blogg hade hon ett inlägg om pedofiler och jag blev SÅ duktigt uppretad att jag genast ändrade dagen ämne - NU handlar det inte längre om lyckliga minnen från Disneyland - NU kommer dagens inlägg att innehålla radikala åsikter och mindre väl valda ord.  

Jag säger bara: 

PEDOFILER - JÄVLA KRÄK! 

Hur kan vi tillåta att pedofiler får leva? Att de trippar runt i vårt samhälle och eggar upp sig genom att glutta på våra barn? 

Enligt mig gäller inte betydelsen människorätt ett skvatt när det handlar om äckel av deras sort. Ohyra är vad de är. Om vi kan ha firmor som hjälper samhället att utrota kackerlackor och träbaggar så varför kan vi då inte starta upp firmor som plockar bort pedofiler?  

DÄR har EU ha något att bita i - istället för att bry sin panna med hur mycket salt en korv får innehålla kunde de satsa på VIKTIGA saker och ange regler om hur pedofiler ska behandlas.  

Så är det ju ALLTID någon som kommer med sina påståenden som "en pedofil kan inte rå för hur han är - det är en sjukdom" och "vi måste hjälpa dem att inse att det de gör är fel". 

JAHA! 

Hur många pedofiler går ut med sina tankar och fantasier offentligt? Försvarar sin lilla egenhet?  HUR många pedofiler sitter vid kaffebordet hemma hos någon, doppar sockerkakan i kaffet och plötsligt häver ur sig att -"Ja, förresten - jag tänder på småbarn, vad tänder du på?  

Inte fan är de många och VARFÖR är det inte det då? 

JO 

För att de redan mycket VÄL vet att det de håller på med är just FEL! Vi BEHÖVER INTE få dem att fatta att de är sjuka i huvudet - det vet de ju redan.  

OCH 

Det här med sjukdom är ju rent skitsnack! Om pedofiler är sjuka för att de tänder på barn så är ju ALLA människor sjuka för vi har ju ALLA något som gör oss sexuellt upphetsade. Njuter du på smekningar - sök hjälp! Tänder du på handbojor - sök hjälp! Får tanken på högklackat dig att känna upphetsning - HERREGUD människa - inse att du är sjuk i huvudet  - SÖK HJÄLP! 


NÄNÄ - att vara pedofil är ingen sjukdom!


Hur "botar" man då en pedofil? Genom psykoterapi! Det låter ju jättefint - för att en pedofil ska bli av med sitt lilla sjuka intresse så erbjuder vi honom PSYKOTERAPI. Bara han får detta regelbundet under en viss tid så kommer hans lilla pinsamhet att gå om. 

Tror man verkligen att en pedofil som INTE har lust att ändra sig faktiskt SLUTAR vara pedofil genom terapi? PÅ ALLVAR?  

Så finns det ju alltid alternativet KEMISK KASTRERING men forskning har visat att detta inte hjälper - det minskar endast den sexuella upphetsningen och skapar impotens. Ska kemiskt kastrering ha någon effekt bör den kombineras med PSYKOTERAPI ännu en gång. Dessutom har ju denna kemiska behandling BIEFFEKTER som får patienten att må DÅLIGT - HALLEDUDANDE ÄNDÅ - stackars LITEN! 

NEJ - BORT med dem bara!  

Kan man inte utrota dem kunde man ju iallafall överväga RIKTIG kastrering - inte hålla på att tjafsa om mediciner och eventuella biverkningar hit och dit utan helt enkelt kapa grejorna och tråckla fast. När man ändå håller på kan man samtidigt ta bort lite händer så att det inte går att pilla heller. 

Istället för psykoterapi kunde man gå tillbaka till gamla hederliga lobotomin - det borde ju inte vara så svårt att med dagens vetenskap ta reda på vilken del av hjärnan man ska klotta med för att få bort den här typen av störningar?

Med vänlig hälsning,
Nette
(som, om ni missat det, INTE gillar pedofiler)

Kommentarer
Postat av: Sampe

Jävla as. De borde inte få leva....jävla äckel som förstör flera små liv. Hur bra mår barnen när de väl vuxit upp?!??!?

Hur man botar en pedofil? Jo man skjuter asen på fläken eller skär av snorren på dem.

2007-05-07 @ 11:09:10
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Annika

håller med dej till 100%

2007-05-07 @ 11:58:28
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Annelie

Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Jävla as på alla språk som finns.Inte värd att kallas människa.
Ha en fiin dag/kram

2007-05-07 @ 12:33:38
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Blogglösa Camilla

Länka på hur mycket du vill! ;)

Bra skrivet!!!

2007-05-07 @ 13:20:05
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: KvinnaFruMamma

Ett annat tips är att sätta dem på ett vanligt fängelse och tala om för de andra internerna vad han har gjort. De kommer lösa problemet ganska snabbt.
Tycker det är lite kostigt att de inte tillåter kastrering på dem. Nej det blir ju synd om de stackas männen*ironi*. Det är INTE synd om barnen som drabbas eller alla de miljoner kvinnor som könsstympas. Tror faktiskt att situationen hade sett annolunda ut om det hade varit fler kvinnor som bestämde här i världen.
Kastrering, långa fängelsestraff och en fotboja så de kan hållas under uppsikt när de väl släpps(fast helst borde de sitta där hela livet).

2007-05-07 @ 13:20:53
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Sampe

Avrättning!
Det är kostnadseffektivt! Jag vill inte behöva betala skatt för att de asen ska få skrota omkring i ett av landets fängelser x antal år...

2007-05-07 @ 13:45:40
URL: http://sampes.wordpress.com
Postat av: Carola

Jo, det var bra skrivet. Sedan tycker jag att det ska finnas mer kontroll då lärare och förskollärare ska utbildas. När jag pluggade till förskollärare så fanns det en kille i klassen som var pedofil..och då han kom ut på praktik så blev han upptäckt.

2007-05-07 @ 18:18:13
URL: http://carolangel.blogg.se
Postat av: Nette

Summan är iallafall att de borde BORT från samhället! Jättebra! :)

Carola:
Eftersom du är från Småland - kan det vara en från Halmstad som du menar? Men...han är lite äldre än dig så kanske det inte alls är samma människa. Det är säkert rena rama drömyrket för en pedofil att bli förskolelärare eller dagistant!

2007-05-07 @ 18:34:30
Postat av: Fadern från H-stad

Hallå tjejen...äntligen har jag kommit ikapp. Tänka sig ...
Jag håller med ...blyförgiftning är det enda som hjälper mot pedofili....
Nog om detta.
Vi måste försöka fixa en Kolmården- Halmstad-Lisebergsresa i sommar på något sätt.
Ni får väl tränga ihop er i min lya...det går nog bra, eller?
Kram från farsan.

2007-05-07 @ 18:55:13
Postat av: Helene [ostajlat]

Var ju tvungen att återgälda besöket och passar på att tacka för uppmuntrande ord om min ego-lista. Orkade du igenom hela? ;-P

Och som jag skrev i min blog häromdagen, pedofiler har förverkat sin rätt att vistas fritt i civiliserade trakter. Lås in dem och kasta bort nyckeln. *grrr*

2007-05-07 @ 18:55:21
URL: http://ostajlat.blogspot.com/
Postat av: KvinnaFruMamma

Vi får sova hemma men det blir nog orolig sömn. Tur att man ha en massa brandvarnare uppsatta.
kramis

2007-05-07 @ 20:57:38
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Nette

Dagens eloge till min pappa (Fadern i H-stad) - han har plogat igenom ALLA mina inlägg efter varann. Stackars sate! :D

Det går säkert bra att våldgästa dig! Kram tillbaka! :)

Helene:
Naturligtvis orkade jag igenom hela - den roade mig omåttligt! :)

KvinnaFruMamma:
Vad skönt! :)

2007-05-07 @ 21:42:40
Postat av: Rebecca

Vet du ens vad du pratar om?
"Vi BEHÖVER INTE få dem att fatta att de är sjuka i huvudet - det vet de ju redan. "
ANNARS finns ju en möjlighet att de är rädda för att
"stå" för det pågrund av sådana som DIG. Självklart erkänner ingen att de är något som de vet att alla hatar och föraktar. De är inte dumma i huvudet. Hade det istället kunnat vara en öppen och sund dialog om pedofili hade de kanske vågat söka hjälp och prata om det.
Vet du hur många som faktiskt är pedofiler? Det är ganska många. Ett par procent av Sveriges befolkning. Och jag anar att mörkertalet är vida brett, också. Alla pedofiler går faktiskt inte och våldtar barn varje dag.
Självmordsstatistiken för pedofiler är inte heller den ljuvaste att beskåda. Pga samhällets förtryck och deras situation, som kan uplevas ohållbar, är det kanske inte så konstigt att många är deprimerade.
Och här snackar vi om några procent av befolkningen. Ganska många, flera tusen,som folk skiter i, smutskastar och hånar, även om de kanske inte ens gjort en fluga förnär. För något de (antagligen) är födda som.
Nej, jag håller med om att terapi säkert inte hjälper att "ta bort" en läggning (Låter lika dumt som att man skulle kunna bota någon från homosexualitet, haha). Dock kan det vara bra pga att så många pedofiler faktiskt mår dåligt över sin läggning.
Vet du vad du gör genom att skriva såhär?
Du smutskastar och psykiskt misshandlar flera tusen oskyldiga. Och du tycker att DE är hemska. Se dig själv i spegeln och tänkt till istället.
Jag förstår att folk är arga på pedofiler som ger sig på barn och gör dem illa. Självklart. Men att ge sig på pedofiler i allmänhet är lika idiotiskt som att ge sig på killar, eller utlänningar, eller whatever.
Förresten:
"Avrättning!
Det är kostnadseffektivt! Jag vill inte behöva betala skatt för att de asen ska få skrota omkring i ett av landets fängelser x antal år..."
Det är billigare att låta folk sitta i finkan än att ha dödsstraff. Sorry Sampe, ditt mordbegär är inte särskilt ekonomiskt.
Ha det fint /Rebecca

2007-05-27 @ 18:51:32
Postat av: Johan

Pedofiler kan va födda med läggningen, de kan ha varit utsatta som små, de kan ha varit porrsurf-beroende en lång tid och blivit pedofil senare i livet. Visst, detta gäller uppenbart mest män eftersom mertalet pedofiler är män. Den sortens hjälp de får, får aldrig bort deras läggning, den får dem bara att inte våldföra sig på barn. Det finns nog mer pedofiler än man tror, men nog inte många går ut offentligt med att vara pedofil. Det hade ju varit självmord med all den aggen som finns mot såna. Bara se här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article408633.ab

Det var en kostnadsfri avrättning av den mannen.
Hej svejs.

2008-03-24 @ 07:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0