ELISABETH OCH 1408

Just nu finns det TVÅ filmer jag verkligen VILL SE...


Få människor i historien har fascinerat mig så som Elisabeth den första...


DET var en dam som visste vad hon ville och sedan såg till att få det så också...


ALLTSÅ


Är det en av de filmer jag vill se...


ELISABETH - THE GOLDEN AGE


image203

Den andra är en filmatisering av Stephen King...


NÄMLIGEN


1408


image204

DEN har jag längtat efter att se hur länge som helst!


Nu är det bara att ta efter Elisabeth och se till att jag får se dem!


Kommentarer
Postat av: Helen

Haha ja du ska göra som elisabeth se till att få gjort vad du vill :) Klart vi ska se 1408, älskar King o sådisarna verkar bra.
Ja visst finns det tråkiga människor här på nätet som inte spider glädje. Men de brur vi oss inte om mer än aTT VI SKRIVER ATT DE ÄR TRÅKIGA O HAR DÅLIGT SJÄLVFÖRTROENDE, Jag TROR DE BLIR VANSINNIGA NÄR DE LÄSER SÅDANT ! hEHE. ojdå nu blev det lite böandad stil här!
Ha en riktigt bra kväll o ha de så bra på jobbet i morgon :)
Kramar

2007-11-04 @ 16:36:00
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Think Twice

Jag har sett 1408....
Den var ganska bra....framför allt så är det bra skådisar!
Vill inte berätta mer än så om du tänker se den!
/Kramkram

2007-11-04 @ 18:23:50
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: matilda

Jag var också väldigt peppad på att se Elisabeth men tydligen ska den inte vara i närheten av hur bra ettan var, så jag tror jag väntar till den kommer på Dvd. Men en annan film jag skulle vilja se är den nya med Audrey Tatou (hon som spelade Amalié från Montremarte), får se om den fortfarande finns på repertoaren nästa helg... :p

2007-11-04 @ 20:17:40
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Pappa

...kommer...../Kram

2007-11-04 @ 22:07:57
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Elisabeth vill jag oxså se och så Solstorm, den svenska filmen som haft premiär i helgen:-)
Gillar oxså lite historenfilmer.. där känner man igen sig från böckernas värld:-)
Ha de gott kramkram

2007-11-05 @ 16:58:03
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Cajsa

Har 1408 hemma men har inte vågat se den ännu, du kan väl berätta hur läskig den var sen!

2007-11-06 @ 07:41:32
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Nette

Helen:
Jag håller absolut med dig! :)
Kram!

Think Twice:
Jag har sett början - sedan funkade inte skivan mer och det jag såg gillade jag....ser fram emot resten! :)
Kram!

matilda:
Den har jag inte hört om tidigare? Måste kolla upp det!

Pappa:
Kommer snart på en bio nära dig? Eller? :D
Kram!

Pialotta:
Samma här! :)
Kram!

Cajsa:
Det ska jag göra! :)

2007-11-07 @ 08:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0