HAPPY HALLOWEEN

Det här med att jobba är inget vidare...

BLOGGANDET lider ju!

Jag förstår inte hur folk HINNER och ORKAR blogga när de jobbar?

Dagens ros till dem!

Min ork och inspiration tryter...till och med orken att skriva kommentarer på bloggarna jag besöker lyser med sin frånvaro...

SÅ kan man väl inte ha det?

Skulle förstås ha hur mycket roliga historier som helst att berätta från jobbet men så har jag ju (dumpe jag) skrivit på ett tystnadspliktsavtal så jag inte kan skvallra...

DUMT!

IALLAFALL

Jag ska jobba hela helgen (imorgon har jag heldag - börjar 8.00 och slutar först 21.30) så därför önskar jag er nu alla en RIKTIGT fin Halloween - hoppas ni får både godis och bus...


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du får göra som jag, blogga på jobbet. ;-)

2007-11-02 @ 07:34:16
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Jag hinner inte blogga på jobbet, det får vänta tills jag kommer hem. Nu har jag varit dålig på det och att lämna kommentarer. Men tar igen det senare.

Blogga när du vill och orkar, vi är kvar.

2007-11-02 @ 09:07:14
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: matilda

Men egentligen ska man väl inte blogga på jobbet? Åtminstone inte under så kallad arbetstid? Eller har jag missuppfattat det (alternativt är jag för präktig?)

2007-11-02 @ 17:20:10
URL: http://mystiskt.blogspot.com
Postat av: Paula

Håller med, nu när jag arbetstränade hann jag och orkade jag inte varken blogga var dag eller besöka vännerna. Därför har jag just för tillfället lite extra energi när jag nu slutade på arbetet..
Följer dotterns dagliga liv med 3 ungar, 8,10 o 13 samt hund. Hon jobbar 75% men är helt slut. Och jag förstår henne. Men, vi håller ut även om du inte skriver varje dag, man ska inte känna den pressen på sig! Det ska vara roligt också!
Mukavaa viikonloppua työn merkeissä! Ovatko lapset isänsä tykönä?

2007-11-02 @ 17:40:54
URL: http://paulaz.se
Postat av: Nette

Cajsa:
Jag kan inte - tro det eller ej men det finns ingen dator med Internetkontakt! Helt OTROLIGT!!!! Tack och lov att jag kan kolla mailen via telefon annars skulle det verkligen kännas primitivt! :)

Camilliondollar baby:
Det är det där med att orka skriva när man kommer hem som jag är så imponerad av....jag är totalt tom i skallen så fort jag stiger innanför dörren...ja...mer än vanligt alltså! :)

matilda:
Du är präktig - jag skulle nog passa på om jag hade haft möjlighet men det har jag ju tack och lov inte nu! ;)

Paula:
Så sant! :)
Tack ska du ha - de är hemma och sysselsätter sig så bra själva. Konstigt nog går det betydligt bättre än jag trodde det skulle göra - jag var helt säker på att det bara skulle gå max en timme innan de rev ögonen ur varandra (typ) men de är så snälla! Gullungar!

2007-11-02 @ 21:00:16
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Arnstella

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2009-03-27 @ 10:14:35
URL: http://arnstella.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0