JAG ÄR INTE TREVLIG!

JAHA!


Ytterligare en dag som kan skrivas in i stjärnorna som URUSEL!



Nu tänker jag GNÄLLA!


För det första:


Jag är INTE trevlig!


Hör jag det en gång till så SKRIKER jag (iallafall om någon vågar säga det ÄNNU en gång idag)!!!!


FÖR


Jag ÄR inte trevlig - jag är ju en riktig RAGATA - en grinig BITCH...


Varför märker de inte det?


Varför tror folk att jag ALLTID är lika trevlig, uppåt och soliga dagar bara för att jag är det på jobbet?


VA?


På min arbetsplats FÖRVÄNTAS  det att jag ska vara trevlig - det finns ju knappt något värre än att komma in i en butik där det står en grinig kärring som snörper på munnen...


Har man ett servicejobb SKA man vara trevlig - så är det bara...


MEN


Det betyder naturligtvis inte att jag ALLTID är det!


OCH


HUR kan det komma sig att bara för att man inte är gift eller har någon karl eller ring på fingret så är det plötsligt fritt fram - man är lovligt byte...


Vad tänker de?


"Bara att knäppa på charmen så faller hon säkert som en kägla - jag menar...hon är ju för fan medelålders och utseendemässigt är hon ju ingen höjdare heller - det här borde vara en enkel match!"


NEJ


Den här dagen har då varit SKIT från början till slut (avbokade förresten lunchträffen ifall ni undrar hur DEN gick)...


OCH


Nu blir jag TILL PÅ KÖPET antagligen tvungen att jobba på min lediga helg också VILKET  innebär att jag isåfall inte har ledig helg förrän dagarna före jul...



Jag är inte trevlig - jag är SUR!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men vad bra. Fortsätt med det. Låt ingen trmap på dig. Det var väl ok att boka av lunchdaten om det inte kändes bra.

2007-11-28 @ 21:31:16
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Helena

ja, jag sade redan tidigare at du skall köpa en ring och bära den på ringfingret på arbetstid. Då slipper du alla kåta karlar, om deu nu inte vill ha deras uppmärksamhet ..:

2007-11-30 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0