MIN HATT DEN HAR...

...tre kanter....

Söndag morgon - skummar genom nyheterna...


Trekanter är tydligen väldigt pop för tillfället - helst ska man bjuda in någon granne eller så på vin, det ena leder till det andra och slutar sedan förhoppningsvis med mycket gupp under täcket...


MEN


Det KAN leda till problem och det bör man vara beredd på FÖRE!


Jaha ja, det fattar ju till och med jag!


Nu är ju jag ingen expert på trekanter eftersom jag knappt ens tänkt tanken att vara med i en...


FAST


Tänker man lite logiskt på saken så är det ju som bäddat för problem!


Som till exempel...


"Vissa män har tyckt det varit jobbigt om den andre mannens penis varit större"


JA?


Hade inte tanken slagit karln FÖRE?


"Han kanske har STÖRRE än vad jag har?"


FÖR


Storleken HAR ju faktiskt betydelse...


MEN


Mest för en själv och den egna självkänslan!


SEDAN


Har det tydligen också uppstått situationer där kvinnan oroats över att hennes man tänt till på den andra karln...


Vad är det som är så farligt med det då?


NEJ


Trekanter må vara pop men om man inte är beredd på vad som kan hända ska man nog helt enkelt låta bli...


OCH


HUR kan det komma sig att den vanligaste kombinationen av trekanter är en kvinna och två män?


Jag som inbillat mig att var och varannan karl drömmer om sig själv i sängen med två kvinnor istället för att DELA på en?


DESSUTOM


Får de flesta av det manliga könet JAG känner SPUNK vid blotta tanken att ha en annan NAKEN karl inom en radie på typ fem meter?


HMMM....


Tydligen är det något jag missat IGEN en gång!


Kommentarer
Postat av: BABBEL DROTTNINGEN

GodMorgon, hoppas du får en fin dag! :)

2007-11-04 @ 09:58:27
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: cddfg

BAJJJJJJS

2007-11-04 @ 12:05:29
Postat av: Crona

Trekanter är något för singellivet eller fantasin. Att bjuda in det i ett fast förhållande är att be om problem. Det lär vara en stor majoritet 2 killar och 1 tjej eftersom det är lättast att hitta en kille till som är villig att ställa upp på det. I de situationer när killen tjatar på tjejen att en annan kille ska vara med och hon motvilligt går med på det skulle jag nog med misstänka att han tänder på killen. Så om jag vore tjejen skulle jag säga "Sätt på han själv då för fan". :)

2007-11-04 @ 14:13:46
URL: http://www.crona.blogspot.com
Postat av: Pappa

....lysande tankar??!!....Jo, det blir nog tankar i alla riktningar..men i yngre kretsar ( 20-åringsr ) är det tydligen ganska vanligt./ Kram

2007-11-04 @ 22:07:15
Postat av: Killen

Kan det inte bara vara för det e spännande? Är det inte därför vissa gillar exp bindas Alla har vi olika former av vad som e spännande.

2007-11-05 @ 11:51:43
Postat av: Nette

Babbeldrottningen:
Tack detsamma! :)

Crona:
Jo, du har säkert rätt och det skulle vara det rätta svaret till karln - absolut! :)

Pappa:
Tur att man kommit över den åldern för länge sedan då ;) Kram!

Killen:
Visst - oberoende skäl är det ju helt ok (jag säger inte att jag är emot trekanter) bara man vet att det kan få konsekvenser och är beredd på det!

2007-11-07 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0