237 ANLEDNINGAR TILL SEX

Det här med sex och kärlek är inget jag direkt saknar men jag brukar ändå roa mig med att läsa tidningarnas råd om hur man, som singel, ska träffa någon eller hur man som par ska hetta upp sitt sexliv.


För det mesta finns där inget nytt - det mesta är sådant som ALLA kan komma på bara de tänker lite logiskt men ibland finns där små godbitar.


Nu har Expressen en lista över 237 anledningar till att folk har sex...


Till exempel:


Jag ville känna mig närmare Gud.

HA! Jag KÄNNER honom som svarat det - det MÅSTE vara ett ex! När jag en gång frågade vad Gud hade med vårt sexliv att göra - varför han alltid ropade ÅH GUD i stundens hetta svarade han att han varje gång flyger upp och rycker Gud i kjolarna. BRA svar! Jag har många gånger undrat vad han sysslar med idag men nu vet jag åtminstone att han läser Expressen!


Jag ville ha något att berätta för mina kompisar

Ja, det är hemskt när man träffar på människor som man inte har något att tala om med - äckligt pinsamma tystnader...


Personen var känd och jag ville kunna säga att jag haft sex med honom/henne.

Jasså? Jag trodde man skulle vara tyst om de kändisar man haft förhållande med? Tydligen har jag missuppfattat saken? Nå, isåfall kan jag berätta att...haha...GLÖM DET!


Jag var gift och då ska man ha det

NÄNÄ, dagens nyheter till dig - har du väl fått ringen på fingret kan du slappna av - du har gjort ditt!


Jag ville göra slut på relationen

Hehe, den var bra! Urusel i sängen och trött på förhållandet? Inga problem - ligg med honom eller henne!


Jag trodde det skulle hjälpa mig att fånga en nu partner.

Väntas nu? Nu hänger jag inte riktigt med?


Jag ville vara trevlig

Nästa person som påstår att jag är trevlig får banne mig en smäll!


Det blev en vana

Ja, det är för jäkligt hur snabbt en sak kan bli en vana.


Jag ville ha en andlig upplevelse

Det bara MÅSTE vara min ex som svarat det!


Jag behövde ett hack till i sängstolpen

Oj då - den här tycker tydligen om hårdhänt sex!


Jag ville se hur det var att ha sex med en annan person

Jo, det är klart...ibland tröttnar man kanske på handarbete!


Jag trodde det skulle få mig att somna

NU fattar jag varför jag alltid är så trött!


Det skulle skada mitt rykte om jag sa nej

Kära du som svarade detta: det skadar ditt rykte betydligt mer om du säger ja men det kommer du att förstå EFTERÅT!


Det var en tjänst åt någon

Jaja, tjänster och gentjänster har man ju hört talas om men NÅGON måtta får det väl vara?


Jag ville bättra på mitt rykte

Jajamensan - fin logik i det!


Personen luktade gott

HÄR har vi någon som gillar dofter mer än jag!


MEN


ALLVARLIGT talat - när man läser de orsaker som folk har för att ha sex blir man ju OROAD!


ÄR människor så där beräknande?


På riktigt?


Jag är glad att jag är singel och slutat med sånt överhuvudtaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0