HÅRTIPS TILL BOQUE?

JAJAMENSAN!


Idag är jag i tagen - efter en tid av skrivtorka blir det MÅNGA inlägg på en och samma dag!


Jag har fått en kommentar till mitt inlägg "BAD HAIRDAY":


Postat av: boque

Jag är faktiskt en (kille) på 13 år som gärna vill försöka spara och få det att likna Kurt Cobains hår, utan framgång... i och med att mitt hår är så frenetiskt tjockt så vet jag hur det blir när jag försöker spara till långt. Det slutar med att jag istället liknar en väldigt ovårdard Luke Skywalker eller någon ur Beatles, för att slippa lockarna vid öronen som sticker ut som små horn klipper jag av dom ibland och kammar ner året "bakom" luggen istället så att det går ner brevid pannan. Mitt hår faller absolut inte ner om jag håller upp det. Därför är mina behov av hårgelé för att få luggen att stå minimala. Om någon vet hur jag kan få håret att "falla ner" och inte stanna i en konstig ställning, snälla skriv det här om ni vill. Ska hålla ett öga på den här bloggen.


Hej boque!

Vad roligt att du hittade min blogg! Tyvärr kan jag inte hjälpa dig - jag får, som sagt, inte ens mitt eget hår att se vettigt ut MEN däremot kan jag göra så som jag gör nu - att jag tar upp din kommentar i ett inlägg och på så sätt kanske hittar någon annan som vet hur du ska göra ...



NI ANDRA!


Vet NI hur han ska göra?


Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Oj, vad du har bloggat mycket. Har inte hunnit gå igenom alla bloggar på kvällarna. Jag återkommer i helgen och läser igenom allt.
Kram

2007-09-08 @ 00:36:26
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: Anonym

...hej...gå till en "frissa" hon hjälper dig..det kanske räcker att "tunna ut" busken.
Det är jobbigt att ha så tjockt hår..Jag har det och Nettes bror har det..Se det annars som att det är bra när du blir äldre.Du har håret kvar när alla andra börjar bli kala på knoppen. Min frissa säger alltid att "var glad att du har så fint tjockt hår" när jag gnäller.

2007-09-08 @ 09:51:28
Postat av: Camilliondollar Baby

Jag säger som föregående talare...gå till frissan och be dem "tunna" ut håret. Då bör du komma en bit på vägen.

2007-09-08 @ 12:28:28
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se
Postat av: matilda

Jag hade letat efter någon annan person vars hår det var möjligt att efterlikna utan att behöva använda massa gele och sådant. Lite tuppering och det blir mer i stil med Joey Tempest kanske?

2007-09-08 @ 23:46:32
URL: http://mystiskt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0