TUTTINUTTIGULLEGULLSÖTT!

Ibland önskar jag att jag fortfarande bodde i Sverige...


Just nu på grund av Tradera...


FÖR


Har ni sett vilka otroliga mängder med tuttinuttigullegullsöta babykläder som auktioneras ut?


OCH


Även om jag för tillfället sitter med vinnande bud på en hel del av dem...



Skulle det vara betydligt fler om bara säljarna accepterat budgivare från andra länder än Sverige - mer än hälften vägrar skicka HIT och DET får mig att önska att jag bodde DÄR - DET + portokostnaderna då förstås!


NÅJA


Det finns ju faktiskt fördelar med att bo här också...


T.EX


Moderskapsförpackningen som jag snart kan avhämta på posten!


Jag vet inte hur det är i Sverige men här delas det iallafall gratis ut en låda med babysaker till varje blivande mamma. Lådan innehåller bland annat kläder, sovpåse och annat skoj - på den här sidan ser du både i text och bilder exakt vad som ingår. Varje år går innehållet i en viss färgsättning...


OCH


I år ser den ut så här:




Ganska så tuttinuttigullegullsött det också...


Kommentarer
Postat av: pappa

...ja det är dyrt att skicka till Finland men...om du betalar frakten i förskott kan jag inte förstå varför...men skicka det till mig så...men det kostar 400 kronor för 6 kilo och 250 för ett kilo så........./kram

2008-08-25 @ 16:28:51
Postat av: Annelie

Men gud va gulligt och så mycket. Så vitt jag vet kan blivande mammor få något slags startpaket. Men jag tror det mest är blöjor. Kan inte säga egentligen.



Ha det fint/kram

2008-08-25 @ 17:19:46
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Perfekt!



Kram

2008-08-25 @ 19:28:50
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Helena

Jamen det var väl käckt!!

2008-08-25 @ 20:21:20
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Pia

Vilken bra grej. Den där "bäddlådan" var ju för söt....

2008-08-26 @ 11:29:03
URL: http://zanahoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0