33 KILO

Jag MÅSTE ju bara berätta...

ATT

Jag faktiskt nådde 100 kilosnivån innan förlossningen...

OCH

Det var jag, tro det eller ej, mäkta stolt över...

Total viktuppgång blev alltså dryga 33 kilo (för er som inte orkar räkna vägde jag runt en 67 innan det hela började)...

MEN

Fyra dagar efter att den lilla behagade komma till världen hade massan minskat med 14 kilo...



Jag är relativt nöjd - hoppas på att resten går lika lätt...

FAST

ANDRA är inte lika imponerade som jag är...

FÖR

Idag när jag steg in hos frissan mötte hon mig i dörren:

- Jasså - du har inte fått din baby ännu?
- Eh, JO!
- Men du är ju fortfarande så tjock - varför är du så TJOCK?

Alltid lika trevligt med diskreta och hänsynsfulla människor - hade hon inte slängt in en tub hårgele´på köpet hade hon kvickt mist en kund...



Jag skojar bara...

Jag menar - TRETTIOTRE kilo MÅSTE ju synas - eller hur!?!

Kommentarer
Postat av: Katja

Tänk på Skrållan ! Hon (han ?) blir nog besviken om "hyllan" bara "går upp i rök" mitt i allt.. :)

2008-12-02 @ 20:56:24
Postat av: Annelie

Gick du upp så mycket som 33 kg. Glöm inte att mycket är vatten också =)

Dom kilona kommer rasa av dig under amningen, fortare än du anar..



Ha det så fint/kramen

2008-12-03 @ 13:52:22
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0