INGET SMÅTT PÅ VÄG!

I vanliga fall undviker jag diverse personliga saker på min blogg - mest för att det tycks finnas människor som skummar igenom den bara för att hitta nytt skvallermaterial...


MEN


Den här gången tänkte jag göra ett undantag!


Jag har nämligen förlovat mig!


JAJAMENSAN!


Kärringen som, så länge hon bara kan minnas, har varit allmänt skeptisk till kärlek överhuvudtaget har gått och blivit ringmärkt...


OCH


Allt skulle vara idel ädel uppåt på den fronten om det inte vore för vissa spekulationer som tydligen MÅSTE göras av allmänheten...


FÖR


Tydligen ska äldre människor inte få förlova sig om det inte är "måste på"?



För att grusa en dels förhoppningar om riktigt saftigt skvaller meddelar jag alltså idag...


ATT...


NÄPP - jag är INTE gravid -det är INTE något smått på väg!


Ni blir dessvärre tvungna att hitta på något annat! :)


Kommentarer
Postat av: Gubben

Trevlig blogg!

Grattis till förlovningen! Sen är det bara att strunta i folks komentarer, tror det handlar om avudsjuka. så kör hårt och lev livet så som du vill!
/gubben

2008-02-22 @ 10:24:08
URL: http://mhats.blogg.se/
Postat av: Annelie

Man va säger du....vad har jag missat??
Stort grattis till er båda. Va roligt!
Jag trodde du var själv..
Ha det himla gott och njut av kärlekens sötma;-)
Kramen
PS:Jag är lite ledsen för jag var på väg över idag, men det sk.t sig =(

2008-02-22 @ 17:18:21
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: helene

Grattis tjejen!

2008-02-24 @ 13:23:19
URL: http://kamelen.se
Postat av: Paula

Grattis till förlovningen! Du måtte ha hittat din prins! Jag har pussat o pussat men har fortfarande bara en groda, men en ganska söt sådan...
Bor ni under samma tak eller planerar ni något nytt gemensamt boende? Är han finlandssvensk eller finne?
Nyfiken i en strut....jag i ett nötskal
Kram

2008-02-24 @ 16:02:12
URL: http://paulaz.se
Postat av: Helena

Vad bra att Paula redan har ställt ala frågor :).
Ett stort grattis till förlovningen. Kul tycker jag. Man måste se till att skapa anledningar till att fira och ha kul! Grattis igen!

2008-02-24 @ 19:32:40
URL: http://gutta.blogg.se
Postat av: Camilliondollar Baby

Åh, va kul! Ett jättegrattis från mig! Kram

2008-02-24 @ 21:18:34
URL: http://BlogglosaCamilla.Blogg.se
Postat av: Helen

Nämen så roligt :) GRATTIS till er båda.
Det är väl tur att Kärleken är ett bra skäl att förlova sig. Gammal o gammal tror inte du fyullt 40 än va;)? En annan är 43 o känner mig som 23, i sinnet iaf ;) Kroppen är en annan femma den känns som 85 emellanåt, tyvärr alldeles för ofta men , men. Ha är det ska kärleken flytta in till din lya eller ni har inte kommit så långt än, ursäkta om jag lägger mig i, säg ifrån iså fall.
Tack för att du gillar min nya sida, men det verkar som om många inte ser den på rätt sett, så får väl byta, om inte du har några goda råd min lilla hacker ;)För du är ju datakunnig har jag förstått.
Ha en fortsatt bra dag o massa kramar till dig.

2008-02-26 @ 14:09:51
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Lucas

Grattis!!
Jag vet varför ni har förlovat er! För enlig sed så får man inte sära på förlovade par vid bordsplacering. Från förlovningsdatumet så MÅSTE man ju gifta sig inom ett år!
Och sist men inte minst förlovning är ju bara ett till tecken på kärlek!

Grattis!

Förälska dig ofta
Förlova dig ibland
Men gift dig så s*t*ns sällan du kan!

//Lucas

2008-02-26 @ 22:28:01
URL: http://lucas1962.blogg.se
Postat av: Nette

Gubben:
Tack! :)
Så är det nog man borde göra!

Annelie:
Tack! :) Jag VAR själv men sedan hastigt och lustigt ändrade det lite på sig och tjoff så var man en halva igen då....konstigt hur det kan gå! ;)
Kram!
Ps - om du någongång kommer över bjuder jag på kaffe! :)

Helene:
Tack!

Paula:
Tack! Prins ja - underligt hur de kan finnas i ens närhet trots att man tror att de bor i en annan världsdel! :) Finlandssvensk är han och vi planerar inget gemensamt boende (inte ännu iallafall). Jag är en inbiten gammalpiga med mina vanor och har därför MYCKET svårt att tänka mig att bo ihop med någon men kanske det löser sig det också? Man lär ju kunna lära en gammal tik att sitta? :)

Helena:
Tack ska du ha! :)

Camilliondollar baby:
Tack! :)
Kram!

Helen:
Tack! :)
Jag känner mig också som 23 men spegeln vägrar inse det? Dum spegel!!!!! Inget gemensamt boende i sikte - jag är som sagt en inbiten gammalpiga med en massa fula ovanor så stackars skulle ju gå åt om han var tvungen att bo ihop med mig! ;)
Datorer förstår jag nog mig på överlag men det här med bloggen har jag stora bekymmer med - får den aldrig att göra som jag vill så jag är ingen större hjälp till dig är jag rädd! :(
Kram!

Lucas:
Tack! :)
Jo, det var nog bordsplaceringen som avgjorde saken! :D

2008-02-28 @ 09:00:25
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0