STRESS & SEMESTER

JAHA

Då var det dags för årets stressiga semester igen...

FÖR

Varje gång man har semester MÅSTE man ju bara åka land och rike runt för att hälsa på släkten - så är det bara!

MEN

Skämt å sido så ska det bli roligt att träffa dem igen - det är nu snart ett år sedan vi var och hälsade på dem sist och sedan dess har det hänt mycket. Bland annat har mamma köpt ett nytt hus och flyttat ut på landet så jag har egentligen inte den minsta lilla aning om vart vi ska...

FAST

Hon lovade möta oss på vägen så vi inte tvinnar bort oss totalt!

Tur är väl det för finns det någon utan lokalsinne är det jag...

OCH

Appropå TUR så är det faktiskt både tur och skönt att jag fått husvakter - ett par flyttar in och ser efter både hus och kräk under tiden vi är borta!

Annars har det varit fullt upp med allt möjligt - till exempel har jag raggat ny soffa. Detta tog mig flera dagar men slutade snöpligt nog med att jag insåg den krassa verkligheten - det fanns helt enkelt inte pengar till en sådan...

MEN

Ut åkte den gamla ändå - jag stod helt enkelt inte ut med åsynen av den en minut till...

DESSUTOM

Har vi varit på ultraljud igen en gång - här kommer en av bilderna (klicka på den om du vill ha den större):


"Vad f*n håller de på med NU då?"

FIN BILD!

Nu måste jag nog packa lite så vi kan starta direkt efter jobbet imorgon...



Jag önskar er alla en riktigt fin vecka - kram på er!

Ps.
Keka - vad gör du på onsdag? Har du lust att komma på födelsedagskaffe till Harjux? :)



Kommentarer
Postat av: Helen

Låter som den sedvanliga toppensemestern hehe, skämt åsido. Det brukar bli trevligt.

Ja det var ju en fin bild, lite svårt att se bebban bara, men en annan har ingen större erfarenhet av att tyda de dära bilderna, det var ju några år sedan.

Ha en härlig semester, kram

2008-07-06 @ 10:13:14
URL: http://qristall.blogg.se/
Postat av: Pia

Grattis på födelsedagen. Vad vi har blivit duktiga på facebook ;)

2008-07-07 @ 08:37:21
URL: http://zanahoria.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad späånnande det är med "väntandet". Ha en bra semester.

2008-07-10 @ 23:48:46
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu har du dessutom i all stress fått en utmärkelse av mig.

2008-07-11 @ 13:07:28
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Nette

Helen:

Det blev riktigt trevligt trots brist av Internet och tv under hela resan då! Bilden föreställer ansiktet men man kan bara se ena ögat, pannan, näsan och så - resten är väl skymt av någon tarm eller annat skräp som finns där i magen! :)



Pia:

Tack ska du ha! Jo du - jag har iallafall blivit proffs på det hela - emellanåt loggar jag in och accepterar någon som vän men de tycker sedan att jag är urtråkig eftersom jag inte deltar i något de vill ha med mig i :D



Helena:

Jo, det är det nog....så många år sedan sist att jag glömt det mesta - som att uppleva det hela för första gången! :)

Jättestort tack för utmärkelsen - jag ska ta itu med den så fort jag tror mig hinna!!

2008-07-15 @ 22:10:47
Postat av: Carina

Hur har din dag varit? Vad har du för planer för kvällen?

http://inha.blogg.se/2008/july/tvatta-packa.html

2008-07-17 @ 19:08:05
URL: http://inha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0