FILMTIPS - SOOLOILUA

Av principskäl har jag undvikit finsk film som pesten och DET är då helt och hållet Uuno Turhapuros fel...


Han är ÄCKLIG!


FAST


DET tycks ju inte andra människor anse - NÄNÄ - han är ju tydligen hur himla rolig som helst och räknas, med sina svarta tänder och skitiga nätskjorta, som modern sekel efter sekel. Andra vrider sig av skratt i soffan så fort de ser honom på tv-skärmen - jag vill bara SPY....



IALLAFALL...


När min dotter såg trailern för filmen "Sooloilua"  på tv´n och bestämde sig för att DEN ville hon se suckade jag djupt men tog ändå hem den från jobbet en kväll - jag kunde väl kanske ge den en chans...


OCH


Jag blev helfrälst!


Den är faktiskt underbart bra - även om det finns väldigt mycket snyft med i bilden för att föreställa en komedi (eller så är det bara jag som är överkänslig på grund av hormonöverskottet)....



Mitt betyg är : Helt klart värd att se!



Kommentarer
Postat av: Helena

Men herregud har du fått spatt! Tre inlägg på en dag. Men kul läsning var det! Hoppas allt går bra med graviditet och allt. Jag var också en syndare på den tiden jag väntade barn. Rökte litet till och från alltså. Och inte blev mina barn små för den sakens skull!!

2008-06-10 @ 20:44:08
URL: http://gutta.blogg.se/
Postat av: Nette

Helena:

Spatt? Jo, antagligen!!! :) Typiskt nog så fick jag ju lust att skriva när jag var tvungen att byta till ny plattform så jag hade en del som skulle ut på en och samma gång! Jag rökte när jag väntade mina två också och när de kom ut var ena 4210g och andra 3995g så då sade jag bara att "Tack och lov att jag rökteannars hade de väl varit sexkilosklimpar" men NU har jag dåligt samvete....borde skärpa mig ;)

2008-06-11 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0